سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

طراحی بسته بندی محصول در بندر عباس با سلام گرافیک

116 بازدید2 سال پيش
abalfazl.nik

abalfazl.nikکاربر abalfazl.nik

abalfazl.nikکانال abalfazl.nik

ویژگی های یک لباس بسته بندی خبره چیست؟
بسته بندی های جذاب چگونه طراحی می شوند؟ اکنون که دانش بالاتری از سیستم چیدمان بسته بندی اولیه دارید، ممکن است از خوب، بد و ناخوشایند چیدمان بسته بندی صحبت کنید. از آنجا که هر نمایش از هر بسته بندی خوب و مطلوب است، مانند اقلام مختلف بازاریابی و بازاریابی، شما می خواهید چند فاکتور و استاندارد حیاتی را به خاطر بسپارید و می توان بیان کرد که بسته بندی انتظار می رود بازار هدف را در حالی که مایل ها است ترسیم کند. اساساً کاملاً بر اساس معیارها و عوامل شخصی آن است. طراحی بسته بندی برای جلب و متقاعد کردن مشتریان برای خرید باید با شش قانون اصلی بعدی مطابقت داشته باشد. هر چه بالاتر از این شش قانون پیروی کنید، نتیجه جذاب تر و البته قدرتمندتر خواهد بود.


ساخت یک قالب بسته بندی ترجیحی
اولین مسئله ای که باید زودتر از شروع طراحی بسته تصویری به آن توجه کرد، انتخاب الگوی مناسب و ترجیحی است. بسته بندی شما باید محصول را بدون مشکل حفظ کند و از هرگونه آسیب بدنی به محصول جلوگیری کند. یکی از حداکثر مشکلات حیاتی در تصمیم گیری و طراحی قالب های بسته بندی، در نظر گرفتن شکاف مورد نظر آنها در داخل انبار است. ما گهگاه متوجه حداکثر طرح‌بندی نوآورانه و جذاب برنامه‌هایی می‌شویم که اکنون به دلیل قرار گرفتن در انبار، ذخیره‌سازی آن‌ها در داخل انبار آسان نبوده است. همچنین مواردی مانند برش و شکل دادن اشتباه در اندازه های نادرست می تواند سیستم طراحی بسته بندی روی محصول شما را دشوار کند.


انتخاب بهترین مواد بسته بندی
هر نوع محصول و محصولی آرزوی یک پارچه بسته بندی انتخابی را دارد و اطلاعات مربوط به انتخاب پارچه بسته بندی مناسب به سادگی از طریق تجربه دریافت خواهد شد. لازم به ذکر است که موادی که برای بسته بندی استفاده می شود در دیپلم مقاومت در برابر استرس و آسیب های بدنی اثر فوری دارد. با احتیاط به کابینت های ذخیره نگاه کنید تا ببینید چه نوع بسته بندی برای هر محصول انتخاب می شود. انواع مختلفی از ظروف، جعبه ها، کارتن های کاغذ، مقوا، سلفون، فویل و مواد پلاستیکی در صنعت بسته بندی وجود دارد و لباس پوش باید در تصمیم گیری در مورد رنگ و چیدمان نوع بسته بندی محتاط باشد.
اما مواد بسته بندی ساده ترین قدرت را در محافظت از محصول ندارند. با تصمیم گیری در مورد مواد بسته بندی مناسب و رضایت بخش، شما واقعاً رسیدن به بسته بندی با رضایت بالا را به طور چشمگیری نشان می دهید.


از فونت های جذابی استفاده کنید که محصول را سالم می کند
اگر نماد و عکس‌های فوری با چهره بسته می‌شوند، فونت شما لحن پیام شما به مشتری است، و اگر آن پیام همیشه به طور واقعی و جذاب ارائه نشود، ممکن است توجه زیادی را به خود جلب نکند. به همین دلیل، واقعیت های موجود در بسته بندی برای عملکردهای صنعتی باید کاملاً تمیز و خوانا باشد. بازار هدف باید قادر به درک ویژگی های محصول تا حد زیادی بدون شروع محصول باشد. نوع قلم، طول محتوای متنی و حقایق برخی از مشکلات مهم در این زمینه هستند که علاوه بر کاربردی بودن، به همین ترتیب با شکوه و شکوه چیدمان بسته بندی همراه است.


رنگ مناسب را انتخاب کنید
یک لباس پوش تصویر علاوه بر داشتن اطلاعات و فناوری برای به کارگیری نرم افزارهای تقویت کننده و چیدمان، باید به روانشناسی رنگ و تأثیر آن بر بازاریابی و بازاریابی و افکار بازار هدف به خوبی آشنا باشد. رنگ‌ها یکی از حداکثر عناصر تاثیرگذار در چیدمان بسته‌بندی هستند و استفاده از هر کدام از آنها می‌تواند حسی منحصر به فرد را در بازار هدف ایجاد کند.
برای داشتن تجربه حرفه ای و بیاد ماندنی طراحی بسته بندی محصول با سلام گرافیک در تماس باشید.https://higraphics.ir/package-design/bandar-abbas-packaging-design/
https://higraphics.ir/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش