سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

آئودی RSQ8 (2022) - SUV لوکس فوق العاده

236 بازدید2 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
luxurycar

luxurycarکاربر luxurycar

luxurycarکانال luxurycar

بررسی اجمالی

اگر لامبورگینی اوروس شگفت‌انگیز برای شما خیلی گران یا بسیار پر زرق و برق است، آئودی RS Q8 2022 پکیج مشابه و عملکرد تقریباً یکسانی را ارائه می‌کند. دلیل شباهت‌ها، پیوندهای مکانیکی نزدیک بین این دو شاسی‌بلند با عملکرد فوق‌العاده است. اگرچه نسخه مشترک آئودی از V-8 توئین توربوی مشترک آنها 50 اسب بخار قدرت کمتری تولید می کند، اما شتاب آن تقریباً نفس گیر است. علیرغم داشتن قیمت تراکنش شش رقمی، آئودی می تواند و باید به عنوان یک معامله عملکردی در نظر گرفته شود، زیرا قیمت آن تقریباً نصف لامبو است. در داخل، RS Q8 همان کابین پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد که از آئودی‌های مدرن انتظار داشتیم، با یک صفحه نمایش لمسی دوگانه، مجموعه‌ای از گیج تمام دیجیتال، و گجت‌های فراوان دیگر. در حالی که ما آن را آئودی نهایی نمی دانیم - این عنوان متعلق به خودروی اسپرت R8 یا استیشن RS6 آوانت است - قطعاً این خودرو SUV نهایی آئودی است.

برای سال 2022 چه خبر؟

بدترین شاسی بلند آئودی عمدتاً برای سال 2022 تغییری نکرده است، به جز چند ویژگی استاندارد جدید کمک راننده، از جمله کروز کنترل تطبیقی ​​و دستیار حفظ بین خطوط. بسته اختیاری Executive اکنون شامل تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و ویژگی کمک تقاطع است، در حالی که بسته جدید RS-Design موجود است و شامل کفپوش‌های فرش شده با آرم RS، کمربندهای ایمنی راه راه، و روکش‌های آلکانترای مصنوعی جیر روی کنسول مرکزی، فرمان، و دکمه شیفت
قیمت و اینکه کدام یک را بخریم
RS Q8: 121,095 دلار

RS Q8 با قیمت شش رقمی عرضه می شود، اما عملکرد، استایل و محتوای برجسته آن احتمالاً ارزش سرمایه گذاری را دارد. همه مدل‌های RS Q8 با سیستم تعلیق بادی تطبیقی ​​استاندارد، چرخ‌های 22 اینچی، صندلی‌های جلو دارای گرم‌کن و تهویه، و سیستم استریوی Bang & Olufsen با 17 بلندگو عرضه می‌شوند.

موتور، گیربکس و عملکرد
RS Q8 دارای یک موتور 4.0 لیتری V-8 توربوشارژ دوقلو است که 591 اسب بخار قدرت و 590 پوند فوت گشتاور تولید می کند. این خودرو با سیستم چهار چرخ متحرک کواترو و یک اتوماتیک هشت سرعته جفت می شود و همچنین یک سیستم هیبریدی 48 ولتی برای بهبود بهره وری سوخت وجود دارد. در نوامبر 2019، آئودی با نمونه اولیه استتار شده RS Q8 رکوردی را در کورس مسابقه نوربرگ رینگ به نام خود ثبت کرد. زمانی که RS Q8 را آزمایش کردیم، تنها در 3.2 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت رسید که تنها 0.1 ثانیه از Urus بسیار گرانتر عقب تر بود.

مصرف سوخت و MPG دنیای واقعی

برآوردهای مصرف سوخت EPA برای RS Q8 یک شهر تاسف بار 13 مایل بر گالن و بزرگراه 19 مایل بر گالن است. این بهایی است که برای پتانسیل عملکرد RS Q8 می پردازید. ما فرصتی برای آزمایش RS Q8 در مسیر تست مصرف سوخت بزرگراهی خود با سرعت 75 مایل در ساعت نداشتیم، اما وقتی این کار را انجام دادیم، این داستان را با نتایج آزمایش آن به‌روزرسانی خواهیم کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد مصرف سوخت RS Q8، به وب سایت EPA مراجعه کنید.
فضای داخلی، راحتی و باربری

کابین پنج نفره RS Q8 عمدتاً مشابه کابین Q8 است، اگرچه دارای قطعات تزئینی خاص و صندلی های جلوی اسپرت تر و قوی تر است تا شما را در هنگام پیچیدن در جای خود نگه دارد. همچنین آرم های RS در سرتاسر پاشیده شده است. فضای سرنشین و بار بدون تغییر نسبت به مدل معمولی Q8 است، که به معنای فضای پا و سر فراوان برای بزرگسالان در هر دو ردیف صندلی است. در آزمایش ما، Q8 هشت چمدان دستی را در پشت صندلی عقب و در مجموع 23 چمدان را با صندلی عقب تا شده نگه داشت.

اطلاعات سرگرمی و اتصال

خوشه دیجیتال گیج کابین خلبان مجازی آئودی و رابط MMI دو صفحه لمسی دارای نمایشگرهای خاص RS هستند که می توانند اطلاعاتی مانند گشتاور و توان خروجی، زمان دور زدن و نیروهای g را نشان دهند. به غیر از آن، ما انتظار داریم همان فناوری ارائه شده در Q8، از جمله ادغام استاندارد Apple CarPlay و Android Auto، هات اسپات Wi-Fi 4G LTE، ناوبری و رادیو ماهواره ای SiriusXM.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش