سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

2022 مرسدس AMG سری سیاه - ماشین عجیب و غریب وحشی!

400 بازدید1 سال پيش
luxurycar

luxurycarکاربر luxurycar

luxurycarکانال luxurycar

کوپه GT نهایی AMG با یک V-8 جدید 720 اسب بخار، نیروی رو به پایین بیشتر و سیستم تعلیق متمرکز در مسیر، به سطوح عملکرد و قیمت خودروهای عجیب و غریب نزدیک می شود.
911 پورشه ثابت می کند که ممکن است موتور خود را در مکان نامناسبی قرار دهید و همچنان با خودروهای اسپرت موتور وسط رقابت کنید. AMG همین کار را با GT انجام می دهد، اما چیدمان موتور جلوی آن به اندازه آونگ موتور عقب 911 غیر متعارف نیست. با یک V-8 در جلو و در پشت خط محور، GT نسبت به قوانین نیوتن بسیار کمتر توهین آمیز است. در حالی که بیشتر AMG GT ها کمتر از 200000 دلار قیمت دارند و با ترکیبی از خودروهای موتور جلو، عقب و وسط رقابت می کنند، نسخه جدید سری Black با قیمت 400000 دلار برای خریداران در کلاسی رقابت می کند که در آن موتور جواهری بین راننده و راننده وجود دارد. چرخ های عقب عادی است.

سری GT Black از نظر عملکرد تا زمان عرضه AMG One که با تاخیر زیادی مواجه شده است، برترین بنز خواهد بود. این قدرتمندترین خودروی جاده ای این برند است و برند سری بلک نوعی AMG معادل یک مالت 30 ساله است. AMG GT R یک ماشین قدرتمند است، اما رفتار سری Black این GT را به سطح عملکرد مسابقه GT3 نزدیک‌تر می‌کند.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش