سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

تست و بررسی تیگو ۸ پرو مکس

771 بازدید1 سال پيش
  • 1 می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
new_technology

new_technologyکاربر new_technology

علم و تکنولوژی برترکانال علم و تکنولوژی برتر

تیگو 8 پرو مکس نسخه قدرتمندتر و چهار چرخ محرک فونیکس تیگو 8 پرو بوده که به تازگی توسط مدیران خودرو رونمایی و عرضه شده است. در ادامه ضمن معرفی تیگو8 پرو مکس، ویژگی های مختلف فونیکس تیگو 8 پرو مکس از جمله طراحی، کیفیت مواد اولیه، سواری، شتاب صفر تا 100، عملکرد در آفرود و تکنولوژی های آن را بررسی کرده ایم. در ادامه شما را به دیدن ویدیو تست و بررسی فونیکس تیگو 8 پرو مکس دعوت می کنیم.

فونیکس تیگو 8 پرو مکس از نسل جدید موتورهای خانواده ACTECO بهره گرفته است. جالب است بدانید که پیشرانه تیگو 8 پرو مکس در سال 2021 جایزه پیشرانه برتر سال چین یا China Heart را کسب کرده و جزو 10 موتور برتر چین و یکی از قدرتمندترین موتورهای 2 لیتری در این کشور شناخته می شود. موتور تیگو 8 پرو مکس یک انجین 4 سیلندر با حجم 2 لیتر و سیستم توربوشارژ و تزریق مستقیم سوخت بوده که قادر به تولید 254 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر گشتاور است.
تیگو 8 پرو مکس در مقایسه با تیگو 8 پرو 57 اسب بخار در زمینه قدرت و 100 نیوتن متر در زمینه گشتاور رشد داشته که رقم بسیار چشمگیری برای این خودرو محسوب می شود. با وجود تفاوت موتور، اما تیگو 8 پرو مکس از همان گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه WET مشابه با تیگو 8 پرو بهره می برد. ولی تفاوت در نحوه انتقال قدرت بوده که در تیگو 8 پرو مکس نیرو به لطف سیستم AWD به صورت دائمی به هر چهار چرخ منتقل می شود.
در ادامه بررسی فونیکس تیگو 8 پرو مکس باید اظهار کنیم که این شاسی بلند پریمیوم دو دیفرانسیل دارای مدهای رانندگی متعددی از جمله نرمال، اسپرت، اکو، برف، گل و آفرود بوده که عملکرد دریچه گاز و درصد انتقال قدرت بین چرخ های جلو و عقب را تغییر می دهند.
شتاب صفر تا 100 تیگو 8 پرو مکس را در ویدیو تست و بررسی تیگو 8 پرو مکس با دستگاه درگی 2 بار اندازه گیری کرده ایم که می توانید آن را مشاهده کنید.

در این ویدیو، سعی کرده ایم این خودرو را هم در مسیرهای آفرودی شامل گل و برف تست کنیم و عملکرد سیستم چهار چرخ محرک و همچنین توان و قدرت موتور و عملکرد گیربکس را در آفرود بررسی کنیم. در ادامه این خودرو را به دشت بردیم تا عملکرد آن را در بالارفتن از شیب ها بررسی کنیم و میزان انعطاف چرخ ها و توان خودرو برای بالارفتن از شیب را بررسی کنیم.
همچنین به بررسی تیگو 8 پرو مکس در مسیر جاده ای هم پرداختیم و عملکرد این خودرو را در جاده و مسیر هموار هم بررسی کردیم. در این بخش به بررسی عملکرد و هماهنگی موتور و گیربکس، عملکرد تعلیق، سیستم ترمز و کنترل پایداری خودرو پرداختیم. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که تیگو 8 پرو مکس به دلیل بهره گیری از موتور قدرتمند فوق العاده بوده و شتاب صفر تا 100 آن زیر 8 ثانیه است. یقینا در صورت استفاده از بنزین سوپر و اکتان، شاهد عملکرد بهتری از این خودرو خواهیم بود.
نکته حیرت آور فونیکس تیگو 8 پرو مکس، عملکرد بی نظیر سیستم ترمز بوده که در کمتر از 40 متر توان متوقف کردن این خودرو را از سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دارد.
در ادامه به بررسی عملکرد سیستم های کمکی راننده آن پرداخته ایم که پیشنهاد می کنیم این بخش جذاب را از دست ندهید و ویدیو آن را مشاهده کنید.

نمایش بیشتر
1 دیدگاه
1 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش