سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

انیمیشن کایلو / کایلو و پویسون آیوی

176 بازدید9 ماه پيش
anime.seri

anime.seriکاربر anime.seri

انیمیشنکانال انیمیشن

با Caillou، دختر دوست داشتنی 4 ساله با تخیل بزرگ آشنا شوید! Caillou تمام شگفتی های کودک بودن را تجربه می کند که مخاطبان در سراسر جهان می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند. اولین روز مدرسه، مراقبت از حیوان خانگی، یادگیری یک ورزش جدید یا گذراندن وقت با خانواده. کودکان پیش دبستانی با رفیق مورد اعتماد کایلو، خواهرش رزی و تمام خانواده و دوستانشان در حالی که ماجراجویی های روزمره دوران کودکی را تجربه می کنند، احساس راحتی می کنند.

کایلو با مادر، پدر و خواهر کوچکترش، رزی، در یک خانه آبی در 17 خیابان پاین زندگی می کند. او با خانواده و دوستانش ماجراهای زیادی دارد و در هر قسمت از تخیل خود استفاده می کند.

کایلو، با نام مستعار شاهزاده خیال، شخصیت اصلی سریال است.

کایلو یک پسر بچه چهار ساله متوسط، تخیلی و طاس است که به انواع ماشین آلات حمل و نقل مانند کشتی های موشکی و هواپیماها علاقه دارد. کایلو که رویاپرداز است، مستعد دیدن سکانس‌های خواب مکرر در برخی قسمت‌ها است، رویاها و امیدهای خود را تجسم می‌کند، و بسیاری از قسمت‌ها تجربیات عادی روزانه‌اش را با والدین، دوستان و همسایه‌هایش شرح می‌دهند. کایلو به خصوص دایناسور پر شده خود، رکسی و خرس عروسکی تدی را، همراه با گربه خانگی اش، گیلبرت، دوست دارد، که همه آنها به عنوان عروسک در قسمت هایی که در قسمت های قبلی نمایش داده شد به تصویر کشیده شده اند.

خانواده کایلو

مامان - مادر کایلو. او بیشتر اوقات یک خانه دار پرمشغله است اما دیده می شود که در یک اداره نیز کار می کند. کایلو گهگاه به مادرش در کارهای مختلف کمک می کند و او اغلب وقت می گذارد تا کایلو و دوستانش را در فعالیت هایی مانند صنایع دستی و پخت و پز مشارکت دهد. او عمدتاً یک بلوز قرمز با تزئینات زرد، هدبند آبی، شلوار آبی تا مچ پا و کفش آبی با کفی سبز پوشیده است.

بابا - پدر کایلو. او و کایلو گهگاه روی پروژه هایی در اطراف خانه کار می کنند. او یک ژاکت سبز با تریم قرمز و شلوار آبی پوشیده است. در قسمت "Caillou The Chef" او می گوید که یک بار در یک رستوران کار کرده و پیتزا درست کرده است.

رزی (نام فرانسوی: Mousseline) - خواهر کوچکتر سرزنده کایلو که یک کودک نوپا معمولی است. او همیشه می‌خواهد در فعالیت‌های مشابه کایلو شرکت کند. در فصل های بعدی سریال او بیشتر پرحرف و مستقل می شود. او یک لباس آبی، جوراب قرمز و کفش آبی مری جین می پوشد. رزی گاهی با کایلو دعوا می کند، اما آنها هنوز همدیگر را دوست دارند. به نظر می رسد که او تنها عضو خانواده با موهای قرمز است.

مادربزرگ - مادربزرگ پدری کایلو. مادربزرگ بزرگسال بسیار فعالی است که عاشق هنر و فضای باز است. او این عشق را به کایلو منتقل می کند. مادربزرگ اغلب برای حل مشکلات کایلو ایده های خلاقانه ای ارائه می دهد. او و کایلو با هم نقاشی می کنند و به تماشای پرنده می روند.

پدربزرگ - پدربزرگ پدری کایلو. او کایلو را به ماجراجویی می‌برد، اغلب به پیاده‌روی و سوار شدن بر اتوبوس در سراسر شهر محل زندگی آنها می‌رود. او در «محل اختفای کایلو» یک منطقه پنهان در داخل درختی در حیاط خلوت را به کایلو نشان داد. در قسمت «کایلو به کمپینگ می رود» او و کایلو در حیاط خلوت چادر می زنند. او پدر بابا است و دوست دارد در زمانی که او پسر کوچکی بود، درباره بابای کایلو داستان بگوید. او یک پیراهن آبی پوشیده است.

دوستان و همسایگان کایلو
آقای هینکل (نام فرانسوی: Monsieur Lajoie) - همسایه کایلو، او یک دندان طلا دارد. در قسمت "کشاورز روز" گفته می شود که نام کوچک او پل است.

لئو – لئو در قسمت 1999 "Caillou Goes to Day Care" به عنوان پسری پست شروع کرد، اما به سرعت در همان قسمت با Caillou دوست شد. آنها از آن زمان جدایی ناپذیر بودند. بر اساس فیلم تعطیلات کایلو، لئو یهودی است و هانوکا را جشن می گیرد. این در سال 1999 در قسمت "Caillou Goes to Day Care" ذکر شد.

کلمنتاین - کلمنتاین اولین کسی بود که در قسمت 1999 "کایلو به مهد کودک می رود" با کایلو دوست شد. او گاهی اوقات می تواند نسبتاً رئیس شود، اما در کل بسیار فهمیده است.

سارا - دوست کایلو که برای اولین بار در "کایلو دور بلوک می رود" ملاقات کرد. او از میراث چینی است و سال نو چینی را جشن می گیرد. او در اپیزودی یک پسر عمو دارد که در آن کایلو را برای جشن سال نو چینی دعوت می کند. در یکی دیگر او را به مدرسه دعوت می کند تا "برادر و برادران کوچکتر خود را به مدرسه بیاورید" زیرا خواهر و برادری ندارد. سارا یک گربه خانگی به نام اولی و یک سگ به نام مورفی دارد.

گیلبرت - گربه خانگی کایلو. او رهبر گروه است. او بدنی به رنگ آبی مایل به خاکستری با خطوط مشکی دارد و از سگ ها با شور و شوق متنفر است. او به خصوص از بولداگ در محله متنفر است. در بخش‌های عروسکی برنامه، گیلبرت اغلب قصیده می‌سازد.

کودکان پیش دبستانی با رفیق مورد اعتماد کایلو، خواهرش رزی و تمام خانواده و دوستانشان در حالی که ماجراجویی های روزمره دوران کودکی را تجربه می کنند، احساس راحتی می کنند.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش