سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

آموزش عکاسی

226 بازدید1 سال پيش
tarhnaghsh

tarhnaghshکاربر tarhnaghsh

tarhnaghshکانال tarhnaghsh

در گذشته، بسیاری از کسب و کارها برای معرفی کالا و یا خدمات خود از عکسهای به اصطلاح استوک اینترنتی استفاده می کردند. این عکسها قالبا از کیفیت خوبی برخوردار نبودند و صرفا برای خالی نبودن فضای عکس در تبلیغات مورد استفاده قرار می گرفتند. اما با ورود به عصر تبلیغات، تصاویر بکار رفته در کاتالوگ ها، بروشورها، آگهی های تبلیغاتی از اهمیت بالاتری برخوردار شدند و مخاطب رفتار هوشمندانه تری نسبت به تصاویر از خود نشان می دهد. مبنای اطمینان و خرید های مخاطب رویت عکس های واقعی و با کیفیت محصولات است. عکسهای صنعتی هر چه با کیفیت تر و واقعی تر باشند تاثیر بیشتری در ذهن مخاطب خواهند داشت.

عکسهای صنعتی کاربردهای مختلفی در رسانه های تبلیغ دارند. این عکسها وظیفه معرفی ماهیت، کاربرد و ویژگی های محصول را به خریدار دارد. طراحی کاتالوگ، بروشور، فروشگاه اینترنتی، آگهی تبلیغاتی و بسیاری موارد دیگر نیازمند عکسهای صنعتی است و بدون استفاده از این عکس ها بی معنا خواهد بود. عکس های صنعتی، پل ارتباطی تولید کنندگان کالا و خریداران هستند. این عکسها با استفاده از پس زمینه های ساده و نورپردازی بدون سایه تهیه می شوند تا نگاه بیننده تنها بر روی محصول متمرکز شود. هدف از عکاسی صنعتی، آگاه ساختن مشتریان از خصوصیات و مزیت های محصول است.

عکاسی صنعتی مطلوب در معرفی شخصیت کالا، خط تولید کارخانه و ارائه سمینارها، تاثیری انکارناپذیر دارد. از این رو گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با آتلیه مدرن و مجهز، آمادگی خود را در زمینه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در انواع قطع بزرگ (Large Format)، قطع متوسط (Medium Format)، دیجیتال و اسلاید اعلام می دارد .

https://www.tarhnaghsh.ir/service/consulationdesign/photography

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش