سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

ابر پولداترین بازیگران ایرانی کیان

91 بازدید1 سال پيش
  • 1 می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
mojiitaba

mojiitabaکاربر mojiitaba

قاطی پاتیکانال قاطی پاتی

در بخش های قبل با پولدارترین بازیگر ایران آشنا شدیم و برخی از فیلم های آن را بررسی کردیم. حال نوبت آن است که لیستی ده تایی پولدارترین بازیگر های ایران را با هم بسازیم. به نظرتان چه بازیگرانی در این لیست قرار دارند؟ بریم که با هم آگاه بشویم.

رضا عطاران
همان طور که در قسمت های قبل گفته شد، از رضا عطاران را می توان به پولدارترین بازیگر ایران نام برد. رضا عطاران بازیگر مشهور و سرشناس ایرانی در 20 اردیبهشت سال 1347 در شهر مشهد متولد شد. این بازیگر دوست داشتنی در سال 1381 فعالیت خود را در عرصه بازیگری آغاز کرد و در سال 1386 با بازی در فیلم «خروس جنگی» به شهرت رسید. در ادامه با بازی در فیلم های بیشتری به شهرت فراوان رسید، به طوری که امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین بازیگر های ایرانی شناخته می شود. همان طور که گفته شد رضا عطاران در لیست پولدارترین بازیگر ایران جایگاه نخست را دارد و برای حضور در یک فیلم از یک میلیارد به بالا دستمزد می گیرد.

مهران مدیری
یکی از دیگر بازیگرانی که می توان به عنوان پولدارترین بازیگر های ایران نام برد مهران مدیری می باشد. قطعا همه شما توقع حضور این بازیگر و کارگردان معروف را در این لیست داشته اید. مهران مدیری در 18 فروردین 1346 در تهران به دنیا آمد. او در سال 1368 فعالیت خود را در رادیو آغاز کرد و پس از چندین سال در سال 1372 به تلوزیون راهی شد. او در ادامه فعالیت خود را در زمینه بازیگری و کارگردانی در سریال های طنز آغاز کرد و شهرت بی انتهایی را برای خود به پا کرد. اما در کنار این مسائل چند وقتی است که دستمزد نجومی مهران مدیری در شبکه های مجازی حاشیه ساز شده است و کاربران به آن می پردازند. او هم مانند رضا عطاران از دستمزد میلیاردی برخوردار است.

محمدرضا گلزار
همان طور که مشخص است نفر سوم لیست پولدارترین بازیگر ایران محمدرضا گلزار، بازیگر، خواننده، نوازنده و مجری خوش چهره ایرانی می باشد. محمدرضا گلزار در 1 فروردین سال 1356 در تهران به دنیا آمد. فعالیت هنری خود را در زمینه نوازندگی ساز گیتار آغاز کرد و پس از چندین سال فعالیت به توسط ایرج قادری کارگردان معروف شناسایی شد و به دنیای بازیگری راه یافت. او در سال 1379 برای اولین بار با فیلم «سام و نرگس» بر روی پرده سینما رفت و توسط مردم دیده شد. در ادامه گلزار در فیلم های عاشقانه و کمدی فراوانی بازیگری کرد که او را به شهرت فراوان رساند. این بازیگری شناخته شده به دلیل شهرت فراوان و پر بازدید بودن فیلم هایش از دستمزد و درآمد عظیمی برخوردار می باشد.

در مورد این بازیگر باید بدانید که او جزء جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی می باشد که از همین راه به درآمد های میلیاردی هم رسیده است. برای اطلاعات بیشتر می توانید لینکی که در دساترس قرار گرفت را مطالعه کنید.

جواد عزتی
تا به اینجا با چندین تن از پولدارترین بازیگران ایرانی آشنا شدیم، اما نفر بعدی در این لیست چه کسی می باشد؟ نفر چهارم این لیست جواد عزتی بازیگر با استعداد تهرانی می باشد. جواد عزتی در 20 دی سال 1360 به دنیا آمد و مدرک دانشگاهی خود را از دانشگاه سوره کسب کرد. جواد عزتی در اواسط دهه 70 فعالیت خود را در زمینه تئاتر آغاز کرد و پس از چندین سال در سال 1381 توانست در تلوزیون حضور یابد. شروع شهرت جواد عزتی با همکاری در فیلم طلا و مس رقم خورد و پس از آن در چندین سریال تلوزیونی محبوب حضور یافت و به شهرت رسید. در ادامه جواد عزتی در فیلم های همچون هزارپا، و ماجرایی نیمروز همکاری کرد و توانست درآمد فراوانی کسب کند. بازی با کیفیت جواد باعث شده که امروز به یکی از گران ترین بازیگران ایران تبدیل شود.

لیلا حاتمی
از لیلا حاتمی می توان به عنوان پولدارترین بازیگر زن ایران نام برد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که درآمد لیلا حاتمی با مهناز افشار تفاوت فراوانی ندارد و تنها مقداری کمتر می باشد. او در 9 مهر سال 1351 در تهران به دنیا آمد و پس از کسب دیپلم راهی دانشگاه شد. او در ابتدا در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در رشتهٔ مهندسی برق شروع به تحصیل کرد، اما پس از مدتی به برای تحصیل در رشته ادبیات فرانسه به سوئیس مهاجرت کرد. لیلا برای اولین بار در فیلم کمال الملک که ساخته پدرش بود حضور پیدا کرد. در ادامه او با فیلم سینمایی «لیلا» در سال 1375 به شهرت رسید و اوج دوران کاری او در فیلم «جدایی نادر از سیمین» ساخته اصغر فرهادی بود.

مهناز افشار
کمتر کسی در ایران هست که مهناز افشار و فیلم های آن را نشناسد. مهناز افشار در 21 خرداد سال 1356 در تهران متولد شد و پس از کسب دیپلم خود در رشته تجربی به مدت چهار سال به دوره های آموزش تدوین پرداخت. او برای اولین بار در سال 1377 در مجموعه تلوزیونی گمشده حضور یافت و دیده شد. در ادامه با حضور در چندین فیلم عاشقانه و همکاری با محمدرضا گلزار به شهرت فراوانی رسید و در بین مردم به رسمیت شناخته شد. همان طور که گفته شد مهناز افشار و لیلا حاتمی را می توان به عنوان پولدارترین بازیگران زن ایرانی نام برد. بر اساس خبرهای منتشر شده دستمزد مهناز افشار در حدود 1 میلیارد تومن براورد شده است.

محسن تنابنده
جایگاه هفتم لیست پولدارترین بازیگر ایران به محسن تنابنده می رسد. محسن تنابنده بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس در 26 فروردین سال 1354 در خانواده ای 5 نفره در تهران متولد شد. او تحصیلات آکادمیک خود را در رشته هنر به پایان رساند و از سال 1374 بر روی سن های تئاتر حضور یافت. محسن تنابنده با مجموعه سریالی «پایتخت» دیده و به شهرت فراوانی رسید. او علاوه بر بازیگر نقش اول این سریال، یکی از فیلم نامه نویس های این مجموعه هم بود. پس از پایان مجموعه پایتخت 76 شایعاتی از درخواست چند میلیاردی محسن تنابنده برای حضور در پایتخت بعدی خبر ساز شد. این خبر با انتقاد های فراوانی همراه بود، اما محسن تنابنده به آن ها هیچ واکنشی نشان نداد.

نمایش بیشتر
1 دیدگاه
1 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش