سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

بهترین دندانپزشک اطفال در تهران

113 بازدید1 سال پيش
simadentclinic

simadentclinicکاربر simadentclinic

simadentclinicکانال simadentclinic

بهترین دندانپزشک کودکان در تهران
دندانپزشکی کودکان یکی از تخصص های دندانپزشکی است. بهترین دندانپزشک اطفال در تهران (https://simadentclinic.com/pediatric-dentist) کسی است که مشکلات فک و دهان را از دوران نوزادی تا نوجوانی بررسی، ارزیابی و درمان می کند. در این میان یکی از حساس ترین فعالیت های دندانپزشکان مربوط به نوزادان و کودکان خردسال است.
بهترین دندانپزشک اطفال در تهران خدمات متنوعی را به مراجعین ارائه می دهند و توصیه می شود برای پیشگیری از بیماری های دهان و دندان از سنین پایین به بهترین دندانپزشک اطفال در تهران مراجعه کنند. برخی بر این باورند که فقط در صورت داشتن دندان درد یا مشکلات خاصی به دندانپزشک اطفال مراجعه کنید. اینطور نیست و توصیه می شود چکاپ های منظم داشته باشید.
درمان تحت بیهوشی
بیهوشی کودک می تواند عوارض مختلفی را برای کودک به همراه داشته باشد و استفاده از این روش توصیه نمی شود اما در برخی موارد دندانپزشک چاره ای جز بیهوشی ندارد. کودکانی که نیاز به بیهوشی دارند عبارتند از کودکان دارای ناتوانی های روانی و حرکتی، کودکانی که خردسال هستند و نمی توانند از درمان خودداری کنند و کودکانی که مشکل خاصی ندارند اما به دلیل ترس بیش از حد تمایلی به بیهوشی ندارند.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش