سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

ضخامت ورق های مورد استفاده در ساخت ساندویچ پانل های دنیای ما

78 بازدید1 سال پيش
mammutmm

mammutmmکاربر mammutmm

mammutmmکانال mammutmm

یكی از اجزای اصلی تشكیل دهنده ساندویچ پانل، ورق می‌باشد كه در دو سمت ساندویچ پانل قرار می‌گیرد، ایــن ورق از نــوع فولاد فــرم دهــی شـده بـا گریدهـای مختلـف مـی‌باشـد كـه دركارخانـه‌هـای فولاد، بــه روش نــورد گــرم تولیــد می‌گــردد و درصــد عناصـر شـیمیایی تشـكیل دهنـده آلیـاژ ورق، موجـب اســتحكام مكانیكــی و فــرم پذیــری بالای ورق شده و همیـن امـر اسـتفاده از این نوع ورق‌هـا را جهــت استفاده در تولید ســازه‌هــای پیــش ســاخته و سـاندویچ پانـل رایج نمــوده اســت.
ما در دنیای ماموت، با استفاده از ورق‌هایی با ضخامت 0.5 و از برترین كارخانه‌های تولیدی ورق‌های فولادی در كشور مطابق با استاندارد EN 10143 ، توانسته‌ایم اعتماد و رضایت مشتریان را جلب كنیم.
دنیای ماموت دنیایی وسیع از رویاهای صنعتی است كه به واقعیت پیوسته و همچنان با چشم اندازی روشن چشم به آینده‌ای درخشان‌تر از حال دوخته است. ما با انتخاب شعار "تجربه بهترين‌ها" بهترين، خلاقانه‌ترين و بروزترين راه‌حل‌های ممكن برای چالش‌های كشور را در مسير توسعه و آبادانی، ارائه می‌نماييم و با توليد محصولاتی متمايز، با دوام و با كيفيت بالا دريچه‌ای نو به دنيای حمل و نقل جاده‌ای و ساخت و ساز گشوده‌ايم.
برای مشاهده انواع ساندویچ پانل های دنیای ماموت و محصولات دیکر این مجموعه از طریق آدرس اینترنتی https://mammutworld.com/ کلیک کنید.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش