سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

معرفی و مشخصات فنی ساندویچ پانل های سقفی مجموعه دنیای ماموت

65 بازدید1 سال پيش
mammutmm

mammutmmکاربر mammutmm

mammutmmکانال mammutmm

از ساندویچ پانل سقفی به منظور پوشش سقف ‌های سوله‌های صنعتی، كشاورزی، انبارها،‌ کارخانجات و دیگر سقف‌ها استفاده می‌شود. ساندویچ پانل سقفی علاوه بر پوشش سقف و آب بند نمودن آن باعث ایجاد عایق حرارتی و برودتی شده و سهولت در اجرا و نصب آسان و از همه مهم‌تر زمان کم در اجرای این محصول باعث شده که توجه بسیاری از کارخانجات‌، شرکت‌ها و مدیران آن‌ها را به خود جلب نماید.

با پیشرفت تكنولوژی، امكان تولید ساندویچ پانل در رنگ‌های مختلف فراهم شده كه به زیبایی سازه‌ها، كمک شایانی نموده است و باعث شده كه این محصول مورد استقبال مهندسین معمار قرار بگیرد. در شرکت دنیای ماموت ساندویچ پانل‌های سقفی با طرح شادولاین ذوزنقه‌ای در سطح ورق بیرونی تولید می‌گردند، همچنین این شرکت تنها تولیدکننده ساندویچ پانل‌های سقفی با قابلیت ایجاد اورلپ چپ و راست می‌باشد.
عرض ثابت ساندویچ پانل‌های سقفی 1/07 متر و عرض مفید 1 متر می‌باشد. همپوشانی عالی این نوع ساندویچ پانل‌های ماموت به گونه‌ای است كه باعث آب بندی كامل و زیبایی سطح سازه می‌گردد.

یچ پانل‌های سقفی در موازات شیب سقف و بر روی پروفیل‌های سقفی (Purline) بوسیله پیچ سرمته گالوانیزه واشردار نصب شده و به دلیل مقطع تولیدی پانل‌های سقفی (بصورت ذوزنقه‌ای شکل و گام دار) پانل‌ها کاملا آب بند نصب می‌گردند .
برای مشاهده انواع ساندویچ پانل های سقفی دنیای ماموت و محصولات دیکر این مجموعه از طریق درگاه اینترنتی به نشانی https://mammutworld.com/ وارد شوید.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش