سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

معرفی ساندویچ پانل های دیواری مجموعه دنیای ماموت

65 بازدید1 سال پيش
mammutmm

mammutmmکاربر mammutmm

mammutmmکانال mammutmm

ساندویچ پانل دیواری نوعی از مصالح ساختمانی آماده است كه از دو لایه ورق تشكیل شده و مابین آن‌ها فوم تزریق شده است كه جهت پوشش دیوار و نما به کار می‌رود. از ساندويچ پانل ديواری جهت استفاده در دیوارهای خارجی و همچنین دیوارهای پارتیشن داخلی استفاده می‌گردد. ساندویچ پانل‌های دیواری معمولا دارای شیارهایی هستند که این شیارها به دلیل مقاومت بیشتر ورق و همچنین چسبندگی بهتر فوم به ورق، ایجاد می‌گردند.
از ویژگی های منحصر به فرد ساندویچ پانل دیواری، مونتاژ ساده و سریع آن‌ها می‌باشد. همچنین به دلیل مقرون به صرفه بودن و نصب آسان ساندویچ پانل دیواری، تحمل بار زیاد، سبكی، مقاومت عالی در برابر آتش و دیگر حوادث طبیعی توأم با حفظ معیارهای بهداشتی و سازگاری کامل با محیط زیست، موجب استفاده از آن‌ها در پوشش دیوارهای بیرونی و داخلی سالن‌ها، مغازه‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، انبارها، گاراژها، سردخانه‌های مخصوص میوه و سبزیجات، غرفه‌ها، سالن‌های پرورش دام و مرغ، سالن‌های صنعتی و کارخانجات و ... شده است. از جمله ویژگی‌های ساندویچ پانل‌های دنیای ماموت استفاده از ورق‌های آلوزینک وارداتی با کیفیت و مقاومت بالا در برابر خورندگی می‌باشد.
برای مشاهده انواع ساندویچ پانل های دیواری دنیای ماموت و محصولات دیکر این مجموعه از طریق آدرس اینترنتی https://mammutworld.com/ کلیک کنید.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش