سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

ساخت فروشگاه در متاورس چگونه است؟|متاورس ملی

54 بازدید1 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
metarang

metarangکاربر metarang

metarangکانال metarang

ساخت فروشگاه در متاورس چگونه است؟|متاورس ملی
برای تاسیس یک فروشگاه در متاورس رنگ لازم است که شما اقدام به خرید زمینی با کاربری تجاری کنید. در متاورس رنگ زمین هایی با کاربری تجاری به رنگ قرمز نمایش داده میشود بعد از خرید زمین خود شروع به ساخت بنا برای تاسیس فروشگاه خود کنید و برای راه اندازی فروشگاه باید مجوز مربوطه را تهیه نمایید. توجه داشته باشید تاسیس فروشگاه ها, ارائه خدمات و محصولات آینده مالی خوبی به همراه خواهد داشت.
مرضیه ثاقب علیزاده
پاسخ به سوال مطرح شده توسط آقایان حسین قدیری و امیرمدنی فر .

جهت مطالعه کامل محتوای متنی ویدیو از لینک زیر اقدام کنید
https://faq.irpsc.com/questions/question/establishment-of-a-store/
میتوانید نظرات و پاسخ های خود را در لینک بالا بارگذاری کنید

سلام دوستان امیر مدنی فر هستم, خیلی خوش آمدید به بخش چهارم پاسخ دهی به سوالات انجمن متاورس تحت عنوان پروژه متارنگ. سلام آقای قدیری
قدیری: سلام آقای مدنی, حسین قدیری هستم, بخش چهارم یکی از سوالات شما را به صورت تخصصی پاسخ میدهیم و در زیر همین سوال در انجمن متاورس بارگذاری میکنیم تا به صورت ویدیویی هم پاسخ را داشته باشید.
مدنی: بله, سوال پرسیده شده است که فروشگاه متاورس رنگ چیست
قدیری: خدمت شما عرض شود فروشگاه متاورس رنگ, خب یک فروشگاه است که ارز های داخلی را در اختیار عزیزان قرار میدهد و میتوانند ارز ها را داخل فروشگاه خود متاورس رنگ تهیه کنند.
یک سری ما ابزار داریم و یک سری ارز داریم که هر جفت آنها داخل فروشگاه است.
ابزارها سه رنگ است رنگ زرد, آبی و قرمز است که هر کدام این رنگ ها متناسب با کاربری تعبیه شده و شما برای اینکه بتوانید یک ملک مسکونی, تجاری یا آموزشی تهیه کنید باید رنگ داشته باشید چرا که در شروع یک آبادی ملک ها متناسب با کاربری با رنگ عرضه میشود و همینطور در بخش ارز در فروشگاه متاورس رنگ ارز PSC وارز ریال را داریم .
مسلما ارز ریال هر میزان که بخرید در کیف پول شما قرار داده میشود و ارز PSC هم که یک واحدی است که شما میتوانید تهیه کنید و برای تبادل های داخلی استفاده میشود و ریال هم به همین صورت, که میتوانید از آن ها بهره مند بشوید.
مدنی: پرسیده شده است که تاسیس فروشگاه در متاورس رنگ چگونه است؟
قدیری: سوال قبلی یک جوری است که فکرکنم منظورشان فروشگاهی بوده که داخل خود متاورس رنگ است اما خوب ما پاسخی که دادیم به خود فروشگاه مرکزی متاورس رنگ بود ولی خب میرویم برای سوال تاسیس فروشگاه در متاورس رنگ چگونه است؟ ببینید متاورس رنگ یک بیس مجازی بر اساس موقعیت مکانی در اختیار شما قرار میدهد که شما میتوانید توی آبادی ای که آزاد شده اون پلیگان تجاری, اون زمین تجاری را تهیه کنید. زمین ها ابعاد مشخص دارند و هرکدام بر اساس تراکم طبقه بندی شده اند. تراکم سه طبقه, چهارطبقه, پنج طبقه بندی شده اند.
ملکی که تجاری است به رنگ قرمز هست و مسلما وقتی بخواهید از خود آبادی, از خود متارنگ تهیه کنید باید واحد ابزار رنگ قرمز را داشته باشید تا بتوانید تهیه کنید.
اینکه یک فروشگاه چگونه تاسیس میشود خب اول شما یک ملک تجاری تهیه میکنید به نام خودتان (شما صاحب ملک میشوید) بعد فروشگاهتان را روش بنا میکنید ما یک سری ملک های تجاری به صورت پیش فرض برای پلیگان ها آماده کرده ایم که واحد ها بر اساس متر است در ابعاد 5*5 , 10*10 , 15*15 , 20*20 , 25*25 , 30*30 , 40*40 , 50*50 که در شروع تمام این ملک ها سه واحدی هستند و یک بازه زمانی نیاز دارد تا این ملک بر روی این زمین ساخته شود, که پیش نیاز ساخت این ملک واحد رضایت است که داخل خود متارنگ این را کسب میکنید و میتوانید ملکتان را بسازید.
وقتی ملک ساخته میشود یک محیط سه بعدی, یک بیس سه بعدی بر اساس آن متراژ ملکتان در اختیارتان قرار میگیرد که شما میتوانید داخل اون فروشگاه محصولات سه بعدی خودتان را ارائه بدهید و میتوانید هر مواد خاصی را که دوست دارید از لحاظ دیزاینی, دکوری به صورت سه بعدی داخل آنجا قرار بدید و مخاطبینتان وارد بشوند و محصولتان را ببینند و بتوانند بخرند و در نهایت در دنیای فیزیک محصولی را ارائه بدید که در دنیای مجازی فایل سه بعدی آن را نمایش داده اید. این میشود همان فروشگاهی که شما میخواهید تاسیس کنید.
مدنی: پرسیده اند که نحوه کسب درآمد درفروشگاه متاورس رنگ را توضیح دهید.
قدیری: بله, خدمت شما عرض شود که فروشگاه ما در دنیای فیزیک به کسی میگوییم که فروشگاه دارد و یک سری محصول را داخل فروشگاه قرار میدهد و این محصول را به صورت مستقیم عرضه میکند .در دنیای موازی متاورس رنگ هم همینطور است شما میتوانید محصولی که حالا به صورت سه بعدی داخل اینجا قرار داده اید را عرضه بکنید اگر آن محصول در دنیای فیزیک هم محصول شما باشد میتوانید دو محصول بفروشید یعنی هم محصولتان به صورت سه بعدی در اختیار متقاضی قرار داده میشود و هم میتوانید در دنیای فیزیک ارسال کنید درب منزلشان . خب این یکی از خروجی های درآمدی و میتوانند فروشگاه مرکز خدمات شما باشه, خدماتتون را ارائه بدید. خروجیتان هم که میتوانید محصولات را به ارز ریال بفروشید و یا به ارز PSC بفروشید.
ارز ریال را راحت میتوانید خارج کنید در یک بازه زمانی و در دنیای فیزیک استفاده کنید.
مدنی: پرسیده شده است که میزان درآمد یک فروشگاه در متاورس رنگ چه جوری میباشد؟
قدیری: عرضم به حضور شما که محدودیت ندارد, ببینید اینکه شما چقدر محصول, چقدر تراکنش انجام میدید محدودیت نداره و متناسب با آن فایل های سه بعدی که یا متخصصین برای شما طراحی کردند و بارگذاری کردید و یا اینکه خودتان یادگرفته اید و بارگذاری کرده اید, هرچقدر محصولتان مخاطب داشته باشد شما میتوانید فروش بیشتری داشته باشید و این محدودیتی ندارد و اینکه شما یکبار محصول سه بعدی خودتان را بارگذاری میکنید و تا موقعی که محصول شما توی فیزیک هست شما میتوانید عرضه کنید و ما خدمات تبلیغات, خدمات جذب مشتری را به شما یاد میدهیم که بدانید چه جوری بفروشید, چقدر بفروشید و محدودیت خاصی هم ندارد.
مدنی: سوالات بخش چهارم هم به اتمام رسید.
قدیری: بسیار عالی
مدنی: ممنون که همراه ما بودید
قدیری: تا ویدیو بعدی که بخش پنجم است شما را به خدای بزرگ میسپارم. خدانگهدار
مدنی:خدانگهدار.


موضوعات پاسخ داده شده در این ویدیو به شرح زیر است :
00:00 مقدمه
00:30 فروشگاه متاورس رنگ چیست؟
01:45 تاسیس فروشگاه در متاورس رنگ چگونه است؟
04:28 نحوه کسب درآمد از فروشگاه در متاورس رنگ به چه صورت است؟
05:36 میزان درآمد یک فروشگاه در متاورس رنگ چه جوری است؟


شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت پیشرو در خدمت رسانی به جامعه ایرانی
لیستی از سامانه های تحت پوشش :
https://SHOP.IRPSC.com سامانه فروشگاه ملی با بیش از 7000 محصول .
https://FAQ.IRPSC.com سامانه انجمن پرسش و پاسخ با بیش از 20000 سوال ، پاسخ و نظرات عمومی .
https://CRM.IRPSC.com سامانه مدیریت بر مدیران توسعه یافته متناسب با نیاز اشتغالزایی هدفمند .
https://VIDEO.IRPSC.com سامانه مرکز آموزش ویدیویی بستر بارگذاری آموزش های روز متناسب با هدف شما .
https://ANIMAL.IRPSC.com سامانه حیوانات مرکز ارائه خدمات به دامپزشکان ، کلینیک ها ، مراکز حمایت از حیوانات و دیگر موارد مرتبط .
https://AD.IRPSC.com سامانه تبلیغات ملی مشاور و آموزشگاه فوق تخصصی تبلیغات و نمایش محصولات به جامعه جهانی .
https://UNI.IRPSC.com سامانه دانشگاه متاورس مرکز بنیان و آموزش عالی در حوزه های علوم روز و توسعه متاورس ملی .
https://META.IRPSC.com سامانه اخبار متا مرکز خبری و اطلاع رسانی دنیای موازی متاورس ، NFT و دیگر حوزه های مرتبط .
https://SALE.IRPSC.com سامانه ارائه خدمات مجازی اعم از گوگل ویس ، هاستینگ .
https://RGB.IRPSC.com سامانه متاورس ملی یا همان متاورس رنگ ارائه خدمات در دنیای موازی به جامعه ایرانی .
https://FAQ.IRPSC.com/Metaverse/ انجمن متاورس ایران پیشرو در علوم روز و ساختار سازی هدفمند متناسب با آینده بشریت در دنیای موازی .
https://TARGET.IRPSC.com حم و آینده آن .
https://IRPSC.com مرکز ساختار و نمایش اهداف زنجیره تامین بهشت .
https://qzparadise.ir بنیان ساختار ز ت ب .

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش