سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

30 هک عالی برای میوه ها و سبزیجات

103 بازدید1 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
hana.lll

hana.lllکاربر hana.lll

دیزاینکانال دیزاین

آشپزی تجربه لذت بخشی است. برخی از ما از فرآیند پخت و پز لذت می بریم در حالی که برخی دیگر از خوردن غذا لذت می برند، اما مطمئنا همه ما از هر دو لذت می بریم. بنابراین، در این ویدیو، می‌خواهیم چند روش شگفت‌انگیز آشپزی DIY برای آشپزخانه را با شما به اشتراک بگذاریم که کاملاً عاشق آن‌ها می‌شوند و می‌خواهید با میوه‌ها، سبزیجات و تمام موادی که در دسترس دارید شروع به آزمایش کنید. ما به شما چند میان وعده سالم را نشان می دهیم که اگر در سفر کاهش وزن هستید یا می خواهید با استفاده از میوه ها و سبزیجات سم زدایی کنید، می توانید آنها را امتحان کنید. ما همچنین به شما نشان می دهیم که چگونه سبزیجات خود را برش دهید و ظروف خود را تزئین کنید تا مهمانان خود را با آن لمس هنری اضافی در بشقاب خود تحت تأثیر قرار دهید.

در این اولین ویدیو به شما نشان می دهیم که چگونه با استفاده از سرنگ آب نبات های میوه ای شگفت انگیز درست کنید. شما به سادگی میوه های خود را همانطور که در ویدیو نشان می دهیم نازک برش می دهید و آنها را روی یک سطح صاف قرار می دهید. سپس نوک سرنگ را جدا می کنید و هر میوه را با سرنگ خود سوراخ می کنید تا لایه لایه شود. سپس یک چوب چوبی اضافه کنید تا ترکیب میوه و وویلا را با هم نگه دارد. می توانید از هر میوه ای که دوست دارید استفاده کنید اما پیشنهاد ما استفاده از موز، توت فرنگی، کیوی، هندوانه و هلو است! اینها برای لذت بردن در طول تابستان در کنار استخر تعطیلات شما عالی هستند!

همه والدین برای سالم نگه داشتن فرزندانشان و تشویق آنها به خوردن میوه ها و سبزیجات خود تلاش کرده اند، بنابراین ما هک مناسبی را برای شما پیدا کردیم! ما به شما چند راه شگفت انگیز برای برش دادن میوه ها به حیوانات و گل های مختلف نشان می دهیم تا از خوردن آنها به بچه هایتان الهام بگیرید. تصور کنید لاک پشت سیب را می خورید، آنها به احتمال زیاد چیزی دارند که این قدر اشتها آور به نظر می رسد و به واقعیت نزدیک است نه فقط میوه به خودی خود. اگر به دنبال الهام گرفتن در مورد نحوه ارائه میوه های خود در یک مهمانی کودکان نیز هستید، اینها عالی هستند! کوچولوها با ضربان قلب از سر آنها دیوانه خواهند شد!

آیا تا به حال به پیک نیک رفته اید و فراموش کرده اید که برای خوردن هندوانه قرمز خوشمزه خود چاقویی به همراه داشته باشید؟ پس نگران نباشید زیرا ما بهترین هک را برای شما پیدا کردیم! به جای اینکه برش بزرگ هندوانه خود را با دست برش دهید، می توانید به جای آن از مقداری نخ دندان استفاده کنید. هندوانه ها عموماً بسیار نرم هستند و نخ دندان به راحتی در آن نفوذ کرده و آن را برش می دهد. به سادگی نخ را تا جایی که ممکن است به پوسته آن نزدیک کنید تا سمت دیگر آن بکشید و سپس آن را همانطور که در ویدیو نشان می دهیم به برش های کوچک ببرید!

اگر در تلاش برای جدا کردن ساقه‌های توت فرنگی هستید و در نهایت 1/3 توت فرنگی را جدا می‌کنید تا در سالاد میوه‌تان از آن لذت ببرید، به این ویدیو نگاه نکنید. زیرا ما به شما یک راه عالی برای حذف برگ و ساقه توت فرنگی با استفاده از نی پلاستیکی نشان می دهیم! به سادگی نی را از ته توت فرنگی به سمت بالا بکشید و فویلا.

کل ویدیوی ما را تماشا کنید تا همه هک‌های درخشان برش سبزیجات را که می‌خواهید فوراً امتحان کنید، کشف کنید! میوه‌ها و سبزیجات بسیار سالم هستند و این ویدیو به شما انگیزه می‌دهد که فقط با لذت بردن از بریدن آنها به شکل‌های جالب، بیشتر غذا بخورید. تا پایان ویدیو با ما همراه باشید تا ببینید چگونه می توانید گل رز توت فرنگی خود را برای هدیه به عزیزتان که عاشق توت فرنگی است بسازید!

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش