سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

جدیدترین میزجلو مبلی مدرن

191 بازدید1 سال پيش
ariamoncom

ariamoncomکاربر ariamoncom

ariamoncomکانال ariamoncom

میز جلو مبلی مبلمانی است که برای قرار گرفتن در مقابل مبل طراحی شده است. سطحی برای نگهداری دکورها و نوشیدنی ها فراهم می کند و همچنین برای استراحت پا و یا به عنوان صندلی اضافی استفاده می شود.
یک میز جلو مبلی مدرن باید از چوب جامد ساخته شود و شکل جالبی داشته باشد. یک میز جلو مبلی چوبی را می توان از چوب درخت گردو درست کرد، اما اگر می خواهید ظاهر سنتی تری داشته باشید، می توانید از چوب درخت بلوط استفاده کنید.
میز جلو مبلی مدرن نوعی از میز است که طراحی ساده و تمیزی دارد و دارای کشو و یا باکس خالی برای دکوریجات می باشد. آنها به گونه ای طراحی شده اند که کاربردی هستند و فضایی برای ذخیره سازی مجلات، کتاب ها و نوشیدنی ها داشته باشند.
میز جلو مبلی یک مبلمان فوق العاده است که می تواند به عنوان یک قطعه مرکزی در هرنشیمن و اتاق استفاده شود. برای نگهداری قهوه، تنقلات و دکوریجات اقلام مناسب است و همچنین ارتفاع مناسبی برای خوردن صبحانه در رختخواب یا تماشای تلویزیون است.
یک میز جلو مبلی مدرن یک افزودنی شیک برای هر فضای نشیمن است. می توان از آن برای نگهداری کتاب، مجلات و سایر اقلام استفاده کرد و در عین حال به عنوان مکانی ایده آل برای کنار گذاشتن نوشیدنی یا میان وعده نیز عمل می کند.
میز جلو مبلی جدید چوبی، دارای دو کشو در طرفین، قابل تولید با روکش چوب طبیعی گردو و بلوط، تولید با رنگبندی و سایزبندی مختلف، خرید از فروشگاه اینترنتی آریامون
https://ariamon.com/CT185

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش