سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح گل رو گل برجسته رنگ دودی تراکم 3600

45 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

اگر در میان بافته های ۱۲۰۰ شانه به دنبال شاهکاری از هنر و صنعت فرشبافی با فرش ماشینی کیفیت بالا هستید بهتر است از رنگ های جذاب و طراحی های خلاقانه فرشیما دیدن نمایید تا با تنوع بی نظیر آن آشنا شوید. اینبار فرشیما فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه کد ۸۱۱ گل رو دودی حاشیه نقره ای را برای شما عرضه می کند تا بتوانید پوششی ناب و زیبا برای کف خانه تان تهیه نمایید.
این تحفه هنری با تراکم ۳۶۰۰ در پالت ۹ رنگ جزو بافته های محبوب است که از بهترین نخ های آکریلیک هیت ست و هایبالک بافته شده است. این فرش گل برجسته با رنگ بندی های زنده از کیفیت بالایی برخوردار است که با قیمت مناسب در مجموعه فرشیما عرضه می شود.
طرح زمینه فرش هرچند لچک و ترنج دار است اما در زمینه فرش از گل های افشان شاه عباسی استفاده شده و طرح فرش را تلفیقی نشان می دهد. حاشیه های فرش بسیار متفاوت از رنگ بندی زمینه بافته شده و از رنگ تیره زمینه کاسته است و بر روشن نمودن فرش و محیط کمک می کند.
بافته های ۱۲۰۰ شانه به عنوان طرح های ریزبافت شناخته می شوند که شباهت بسیاری به فرش دستباف دارند. در طرح فرش گل های رز گلدسته ای را مشاهده می کنید که به طور منظم و متقارن در کنار هم قرار گرفتند و بافته بسیار زیبا را پدید آورده اند.
لچک های فرش مملو از گل های ریز و درشت است که متفاوت از دیگر فرش های ترنج دار بافته شده است. دو نوار باریک کرم رنگ نیز در حال در کنار حاشیه میانی قرار گرفته که در روشن تر نمودن فضا به شما کمک می کند. فرش های دودی طلایی با حاشیه نقره ای از بافته های پرطرفداری است که امروزه بسیاری از افراد در دکوراسیون های خود به علت هماهنگ نمودن با طیف رنگ های مختلف از آن استفاده می کنند.
برای خرید این بافته زیبا تنها کافیست به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید و بافته خود را در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری انتخاب نمایید. اگر محیط شما نیاز به یک سایز کوچک چون پادری و قالیچه دارد می توانید آن را در مجموعه فرشیما سفارش دهید و به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-golro-design-smoky-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش