سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح شهداد وینتیج رنگ متالیک تراکم 3600

55 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

اگر در میان بافته های اصیل ترنج دار به دنبال یک طرح جدید و جذاب هستید پیشنهاد می‌شود از فرش های وینتیج طلاکوب با زمینه های خنثی استفاده نمایید. در این میان می توان به فرش ۱۲۰۰ شانه شهداد وینتیج متالیک با تراکم ۳۶۰۰ اشاره نمود. این بافته در پالت ۹ رنگ به صورت گل برجسته از دو الیاف مرغوب آکریلیک هیت ست و هایبالک بافته شده است.
فرش شهداد در زمینه های مختلف تیره و روشن چون متالیک، زغالی و بژ بافته می شود که هر کدام در زیباتر شدن دکوراسیون نقش متفاوتی را ایفا خواهند نمود. این فرش دارای یک ترنج مرکزی منقوش به گل های طلایی و کرم رنگی است که به همراه دو کتیبه و کلاله در زمینه فرش خودنمایی می کند.
لچک های فرش با کمک رنگ های تیره و روشن طرحی خاص و منحصر به فرد را ایجاد نموده است. حاشیه های فرش همخوان با رنگ زمینه هستند که در بزرگ نمایی و وسعت دهی فضا به شما کمک می کند. حاشیه های همرنگ باعث می شوند تا تعادل و هماهنگی را در محیط ایجاد نمایند و تفاوت چشمگیری را در ظاهر حاشیه و زمینه ایجاد نمی کنند.
حاشیه همرنگ زمینه با گل های طلایی در زمینه های طوسی و متالیک می تواند در زیباتر شدن و نورانی تر نمودن فضا نقش پررنگی را ایفا نمایند. از ویژگی های بارز فرش شهداد وینتیج تراکم ۳۶۰۰ است که باعث ریزبافت شدن طرح فرش شده و گره ها به صورت منسجم در کنار هم قرار گرفته اند و در نتیجه مقاومت فرش را بالا می برد.
فرش به رنگ متالیک با گل های طلایی رنگ و حاشیه های همرنگ تعادل و هماهنگی را در محیط بهبود می بخشد و از نظر بصری و دیداری یک تعادل خاصی را ایجاد می کند.
این بافته در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری در مجموعه فرشیما قابل سفارش می باشد؛ لذا خریداران می توانند این بافته های باکیفیت و با قیمت مناسب را تهیه نمایند. فرشیما در نظر دارد برای رفاه حال بیشتر خریداران ارسال رایگان محصول را در برنامه خود دارد تا خریداران خریدی مقرون به صرفه داشته باشند.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-shahdad-highbulk-design-metalic-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش