سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح ساردین رنگ فیلی با تراکم 2550 آکریلیک

204 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش طرح ساردین فیلی از مدل‌ های طرح افشان است که گل‌ های شاد کرم با شاخه‌ های اسلیمی و پیچان سراسر فرش گسترده شده‌ اند و در کنار گل‌ های قرمز و آبی زمینه ی فرش را شلوغ نشان می‌ دهند. این فرش زیبا در شانه 700 با تراکم 2550 با الیاف مرغوب نخ آکریلیک بافته می‌ شود.
ساردین فیلی از طرح‌ های افشان است که بدون ترنج و لچک طرحی متفاوت از خود به‌ جای گذاشته است و با بالاترین کیفیت و نازل ‌ترین قیمت در مجموعه فرشیما به فروش می‌ رسد. پالت 8 رنگ جذاب فرش به‌ گونه‌ ای رقم خورده است که گویا طراح با عشقی کهن و دیرینه قلم را در دستان خود قرار داده و از ازل تا ابد فرش را ترسیم نموده است.
امروزه خریداران فرش ماشینی به‌ دنبال المان‌ های جدید هستند تا دکوراسیون‌ های شیک و مدرن را در منزل خود به پا کنند. پالت 8 رنگ فرش ساردین با طراحی هنرمندانه، امواج پرتلاطم از گل‌ های رقصان را در هیاهوی زمینه فیلی رسم نموده که در کنار ظرافت دستباف گونه آن می‌ توان به زیبایی خلقت پی برد. فرش ساردین با رنگ دل‌ چسب و خنثی خود سازگاری با تمامی دکوراسیون ها را دارد و با تغییر چیدمان وسایل منزل می‌ توانید محیط خود را در ابعاد کوچک و بزرگ جلوه‌ ای زیبا ببخشید.
فرش ساردین یکی از فرش های ضد حساسیت است که فاقد پرزدهی می باشد و مناسب افراد خردسال است. نخ آکریلیک الیاف‌ های مرغوبی هستند که دغدغه‌ های هر خریدار را رفع می‌ کند. فرش ساردین در ابعاد بزرگ و استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری و ابعاد کوچک با توجه متراژ محیط مصرف کننده قابل طراحی و تولید است.
بعد از نگرانی و دغدغه کیفیت فرش و قیمت آن، پیدا کردن یک فروشگاه معتبر فرش ماشینی توسط خریداران است تا با ضمانت‌ نامه اصل محصول خود خریداری کنند و فروشگاه با ارائه خدمات پس‌ از فروش و پیگیری‌ های مربوط به ناقص بودن فرش، امکان خرید یک فرش مطمئن را به خریدار دهد.
مجموعه ی فرش فرشیما با ایجاد پایگاه اینترنتی فضای مجازی را تأسیس نمود تا خریداران با هزینه کم‌تر و عدم اتلاف وقت، محصول گیرا و جذاب را خریداری کنند. فرشیما انواع فرش‌ های 700، 1000، 1200 و 1500 شانه در دو طرح ساده و گل برجسته، فانتزی و کودک را تولید می‌ کند.
https://carpetfarshima.com/carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش