سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - کد 8070 رنگ متالیک تراکم 3600

206 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

آیا هنگام خرید فرش دلخواهتان علاوه بر رنگ و کیفیت فرش، به دیگر اجزای آن بافته چون ترنج، لچک و حاشیه فرش توجه نموده اید؟ از اجزای مهم یک بافته حاشیه فرش است که جذابیت فرش را چندین برابر نموده و محدوده فرش را مشخص می کند. این فرش ترنج دار کد ۸۰۷۰ متالیک با حاشیه های همرنگ یعنی متالیک جزو بافته های ۱۲۰۰ شانه ای است که طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد.
در این بافته زیبا از پالت ۸ رنگ استفاده شده و سطح فرش دارای بافتی نامسطح یا به اصطلاح گل برجسته می باشد. فرش های گل برجسته از بافته های جدید مجموعه فرشبماست که در این چند سال اخیر درخشش خوبی را در صادرات داخل و خارج داشته است.
فرش های گل برجسته از دو الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک بافته می شوند که هر کدام به نحوی با وجود واکنش های متفاوت در سه‌ بعدی نمودن فرش تأثیر مهمی دارند. در زمینه فرش از الیاف هایبالک استفاده می شود تا در برابر حرارت بالا حالت چسبندگی به خود گیرد و حدود یک میلی متر کاهش ارتفاع پیدا نماید. برای برجسته نمودن گل بوته های فرش از الیاف آکریلیک هیت ست شده استفاده می شود تا به هنگام لمس نمودن این بافته برجستگی آن را احساس نمایید.
ترنج مرکزی فرش در ابتدا یک دایره هشت پر است که از گل های کرم و طلایی بافته شده تا مرحله به مرحله یک ترنج میانی لوزی شکلی را به وجود آورده است. ترکیب رنگی که در این فرش استفاده شده در زیباتر نمودن زمینه فرش مؤثر هستند. استفاده از گل های طلایی و بته جقه هایی که در ترنج مرکزی استفاده شده درخشش فرش را بیشتر نموده و براقیت آن را در فضا بیشتر کرده است.
زمینه شلوغ فرش در دکوراسیون فضای خانه می طلبد تا از جزئیات غیر ضروری در چیدمان جلوگیری نمایید. لچک های فرش از یک چهارم ترنج مرکزی طراحی شده است و به صورت گچ بری های زیبا در چهار گوشه‌ فرش قرار گرفته اند. استفاده از رنگ آبی در فرش باعث می شود تا آرامش در محیط ایجاد شود و در کنار رنگ های مکمل زرد در اکسسوری هایی مانند پرده ها و مبلمان فضایی آرام و ایجاد نمایید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-code-8070-design-metallic-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش