سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - کد 4221 گل برجسته رنگ دودی تراکم 2550

225 بازدید11 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش ۷۰۰ شانه کد ۴۲۲۱ فرشی تیره با رنگ زمینه خنثی دودی به صورت گل برجسته بافته می شود. در بافت این فرش ۸ رنگ زیبا و لایت چون طلایی، دودی، نقره ای استفاده می شود. این فرش با تراکم ۲۵۵۰ یکی از بهترین بافته های دستباف گونه است که در ابعاد شش متری، نه متری و دوازده متری قابل بافت می باشد.
فرش دودی یکی از فرش هایی است که امسال جزء پرفروش ترین محصولات مجموعه فرشیما می باشد و با طرح افشان بسیاری از خریداران را به سوی خود کشانده است.
زمینه ی فرش مملو از گل های طلایی است که باعث نام گذاری این فرش بنام فرش طلاکوب شده است. این فرش چرک تاب و تیره است اما با استفاده از الیاف طلایی فضا را نورانی و درخشان می کند. این فرش فاقد لچک و ترنج مرکزی است لذا استفاده از آن در محیط های کوچک کاربرد فراوانی خواهد داشت.
این فرش فضا را بزرگتر از آنچه هست نشان می دهد پس نگران تیره بودن زمینه فرش نباشید. با رنگ های مکمل شاد و لایت می توانید چهره ی دکوراسیون خود را تغییر دهید. در کنار این فرش دودی استفاده از رنگ صورتی و آبی در اتاق خواب چینش بسیار زیبایی برای کودکان شما خواهد داشت.
الیاف آکریلیک هیت ست براقیت خاصی را در بافت فرش ایجاد می کند و گل های فرش بصورت طبیعی نمایش داده می شود. این فرش با کیفیت و مرغوب از نوع الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک بافته می شود و برای برجسته نمودن آن در قسمت هایی که می خواهند ارتفاع آن کمتر شود از الیاف هایبالک استفاده می کنند.
ضخامت این فرش باکیفیت حدود ۹ میلی‌متر است و جزء فرش های گوشتی محسوب می شود. مقاومت این فرش در برابر تابش نور خورشید و رطوبت بسیار بالا است. هنگام لمس نمودن بافت فرش تار و پود ها زیر دستان شماست سر می خورد و از لطافت آن لذت می برید.
برای تهیه این فرش همین الان می توانید از طریق سایت رسمی فرشیما به صورت آنلاین اقدام به ثبت سفارش نمایید. خرید فرش کد ۴۲۲۱ از مجموعه فرش فرشیما به صورت غیرحضوری و حضوری امکان‌پذیر با قیمت کارخانه امکان‌پذیر است.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-code-4221-highbulk-design-smoky-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش