سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - کد 1131 گل برجسته رنگ سیلور تراکم 2550

35 بازدید11 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

محصولی دیگر از میان بافته های پرفروش و پرطرفدار فرش ۷۰۰ شانه مجموعه فرشیما فرش کد ۱۱۳۱ است که در زمینه سیلور به صورت گل برجسته بافته می شود. این فرش باکیفیت با تراکم ۲۵۵۰ در پالت ۸ رنگ بافته می شود. نقشه این فرش افشان است و بدون ترنج و لچک می باشد. در اطراف زمینه فرش حاشیه های پهن کرم رنگ وجود دارد که برگرفته از گل های اصیل فرش دستباف می باشند.
قیمت این فرش بسیار مناسب است و نسبت به بافته های دستباف ارزان است و کیفیت بالایی دارد. تراکم ۲۵۵۰ فرش ۷۰۰ شانه ظرافت بالایی را دربردارد و گل بوته های فرش را به صورت طبیعی و زنده جلوه می دهد.
در این طرح از گل های آبی، قرمز، نارنجی و زرد استفاده شده است که جذابیت فرش را بیشتر کرده است. رنگ زمینه نقره ای فرش با تمامی رنگ هایی که در این فرش بکار برده شده همخوانی بسیاری دارد و دست شما را برای داشتن یک چیدمان منحصربه فرد باز می گذارد.
در این فرش با کیفیت از دو الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک بافته می شود و جزء مرغوب ترین فرش های کاشان محسوب می شود. الیاف آکریلیک یکی از الیاف ضد حساسیت و بدون پرزدهی است که مقاومت فرش را در برابر پا خور بودن بالا می برد. فرش های ۷۰۰ شانه فرش های ضخیم و گوشتی هستند که مناسب رفت و آمدهای طولانی مدت و نشست و برخاست ها می باشند. استفاده از فرش لطیف و ضخیم برای اتاق کودک و اتاق خواب ضروری است لذا می توانید در کنار این فرش زیبا از رنگ صورتی یا آبی نیز برای دیگر اکسسوری ها استفاده نمایید.
کیفیت بالای این فرش به علت تراکم ۲۵۵۰ و منسجم بودن تاروپود ها بسیار بالاست و با خیال راحت حداقل این فرش را به مدت ۱۵ الی ۲۰ سال در دکوراسیون خود استفاده می نمایید.
برای خرید فرش کد ۱۱۳۱ می توانید از طریق وب سایت رسمی فرشیما محصول را انتخاب نمایید و ثبت سفارش کنید. اگر نیاز به راهنمایی در انتخاب ابعاد و رنگ دارید می توانید از مشاوره رایگان فرشیما بهره‌مند شوید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-code-1131-highbulk-design-silver-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش