سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - کد 9101 وینتیج رنگ متالیک تراکم 3600

23 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

در میان بافته های ماشینی محصولات وینتیج در دکوراسیون مورد طرفداران خریداران قرار گرفته است و متناسب با تمامی دکوراسیون ها کاربرد فراوانی دارند. این بافته ها علاوه بر زیبایی، کاربردهای فراوانی در محیط های مختلف دارد و زیبایی چیدمان را بیش‌از پیش بیشتر می کند. در میان بافته ها، فرشی که در تصویر مشاهده می کنید یکی از فرش های کهنه نمایی است که جذابیت خاصی را در کنار رنگ های کرم، طلایی، بژ و متالیک دارد.
این بافته زیبا و خوشرنگ از محصولات ۱۲۰۰ شانه مجموعه فرشیماست که با تراکم ۳۶۰۰ در پالت ۱۰ رنگ به صورت گل برجسته بافته می شود. فرش های گل برجسته وینتیج از فرش های پرطرفدار و پرفروش این مجموعه است که طرفداران زیادی دارد. این بافته در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری قابل بافت است و در صورت نیاز خریداران می توان در ابعاد پادری و قالیچه نیز سفارش داد.
طرح فرش ترنج و لچک دار است و در مرکز فرش یک ترنج بسیار زیبایی از رنگ ذغالی و طلایی بافته شده است که ترکیب خاصی را در کنار رنگ های مکمل دارد. رنگ زمینه فرش رنگ پایه و اصلی ندارد و در کنار آن از رنگ های کرم ، طلایی و بژ استفاده شده است.
ترنج مرکزی فرش در حد معمول به شکل دایره ای است که دو سر ترنج و دو کلاله دارد. لچک های فرش که قاعده یک چهارم ترنج را رعایت نموده اند و ترکیب زیبایی را در چهار گوشه فرش در کنار رنگ های متالیک و طلایی ایجاد کرده است. حاشیه های فرش خوش رنگ بافته شده است؛ چرا که حاشیه باریک داخلی فرش توسط اشکال مشابه به همراه دو زنجیره بافته شده است.
حاشیه میانی دارای گل های رز فرنگ گلدسته ای است که با طرح گرادیانت طراحی شده اند. حاشیه باریک داخلی دارای یک زنجیره و یک حاشیه مداخل با ساده بافی است که طرح فرش را مشخص و محدوده آن را از زمین جدا نموده است. بهتر است در کنار طرح شلوغ فرش از اکسسوری های محدود استفاده نمایید تا زیبایی خاصی پیدا کند و جذابیت آن در محیط بیشتر شود.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-code-9101-highbulk-design-metalic-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش