سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح تبریزان گل برجسته دلفینی تراکم 3600

53 بازدید9 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

یکی از شاهکارهای هنری تهیه شده از نخ های باکیفیت عالی آکریلیک هیت ست و هایبالک فرش بی نظیر و جذاب تبریزیان دلفینی ۱۲۰۰ شانه است. این فرش دلنشین و جذاب از دو الیاف مرغوب با تراکم ۳۶۰۰ در پالت ۹ رنگ بافته شده است. این فرش به عنوان یک ستاره ای درخشان از هنر و صنعت فرشبافی است که با طرح مدرن و کلاسیک خود طرح زیبای تبریزان را پدید آورده است.
این فرش دارای رنگ زمینه خنثی است و در کنار طیف رنگ های مختلف و ترکیب رنگ های جذاب یک کفپوش بسیار مناسبی را برای دکوراسیون شما پدید می آورد. این طرح نمونه ای از زیبایی کلاسیک در یک فرش مدرن است که چشمان مخاطب را به خود خیره می سازد.
در این فرش از ریزه کاری ها و ریز نقش های جذابی استفاده شده که با دقت بالا در فرش ماشینی بکار برده شده است. طرح خلاقانه این فرش با توجه به رنگ های تیره و روشن سبب شد تا طرحی زیبا و شگفت انگیز از هنر و رنگ و طرح را در یک بافته پر از تار و پود را ایجاد نماید.
فرش تبریزان در دوزمینه دلفینی و سیلور بافته می شود و هر کدام متناسب با سلایق افراد در ابعاد شش متری، نه متری و دوازده متری بافته و عرضه می شود. این فرش زیبا و جذاب در کنار رنگ خنثی یک تحفه هنری باکیفیت به شمار می آید. رنگ های زنده ای که در این فرش به کار رفته باعث شگفت انگیزی و جذابیت فرش شده است.
این فرش کارایی بسیار مناسبی به خاطر کیفیت بالا و رنگ های غنی و طرح جذاب در دکوراسیون دارد. فرش های ۱۲۰۰ شانه از محبوبیت بالایی در بین خریداران قرار گرفته اند و با ضخامت حدود ۶ الی ۷ میلی متر دارای نقشی بسیار ریز و جمع و جور می باشد.
برای خرید فرش جذاب و زیبای ۱۲۰۰ شانه می توانید به مجموعه فرشیما مراجعه نمایید و برای بهبودی زیبایی خانه شاهانه آن را تهیه نمایید. قیمت مناسب این فرش علاوه بر صرفه جویی در هزینه های دکوراسیون به شما امکان می دهد تا خانه ای شیک و زیبا داشته باشید. مجموعه فرشیما محصولات باکیفیت، قیمت مناسب و تراکم بالا را با طرح ها و رنگ بندی های مختلف عرضه می دارد.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-tabrizan-highbulk-design-dolphin-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش