سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح جانان سرمه ای با تراکم 2550 آکریلیک

200 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

از طرح‌ های پرفروش افشان که طرفداران زیادی را به سوی خود کشانده است فرش 700 شانه جانان سرمه‌ ای طلاکوب است که در پالت 8 رنگ و بافت ضخیم و زیبا تولید می‌ شود. قیمت مناسب و کیفیت بالای فرش جانان 700 شانه سرمه‌ ای تراکم 2550 سبب شد تا خریداران این بافت زیبا را انتخاب کنند. فرش 700 شانه شباهت بسیاری با بافته ی دستباف دارد و فرش جانان با ظاهر دستباف گونه جلوه‌ ای زیبا به فرش می‌ بخشد.
شاخه‌ های نقره‌ ای در زمینه‌ ی سرمه‌ ای با گل‌ های طلایی طراحی‌ شده اند و استفاده از نخ طلایی سبب آن است تا فرش با نام طلاکوب در میان فرش‌ ها مشهور شود. امروزه خریداران تمایل زیاد به فرش طلاکوب مانند فرش جانان سرمه‌ ای طلاکوب دارد و دکوراسیون مدرن با جانان لوکس و شیک می‌ شود.
ضخامت فرش جانان حدود 9 میلی‌متر است و لطافت فرش با ارتفاع خاب بلند ضخامت ارتباط مستقیمی دارد؛ پس فرش جانان بافته ای ضخیم و لطیف است که مناسب مهمانی‌ های طولانی‌ مدت است تا نشستن روی فرش مخاطب را خسته نکند.
خرید فرش 700 شانه جانان طلاکوب از فروشگاه‌ های معتبری همچون فروشگاه فرش فرشیما با دریافت ضمانت‌ نامه اصل خیال هر خریدار را آسوده می‌ کند تا فرش دلخواهشان را انتخاب کنند. فروش ابعاد استاندارد دوازده متری، نه متری و شش متری فرش جانان در فرشیما با مناسب‌ ترین قیمت به فروش می‌ رسد.
رنگ طلایی نمادی از انرژی است و وجود آن در فرش فضا را پرانرژی و صمیمی نشان می دهد. از ویژگی‌ های بارز فرش جانان بکار بردن نخ آکریلیک هیت ست شده است که باعث ضد حساسیت و عدم پرزدهی فرش می‌ شود؛ در نتیجه مناسب افراد سالمند است که دچار بیماری تنفسی هستند.
زمینه‌ ی سرمه‌ ای فرش، چرک تاب است و در مکان‌ های شلوغ، کثیف نمی‌ شود؛ اما زمینه تیره فرش در دکوراسیون موجب می‌ شود تا با رعایت اصول رنگبندی، محیطی خاص و جذاب را برای منزل یا محیط کارتان رقم بزنید. آپارتمان‌ های بدون نورگیر و پنجره با پرده‌ های روشن و دیوارهای سفید در کنار فرش جانان سرمه ای طلاکوب طعم چیدمان لذت بخشی را به مخاطب می‌ چشاند.
قیمت فرش جانان با تراکم 2550 به نسبت فرش 1200 شانه و 1500 شانه کمتر است و دست خریدار را برای خرید فرش باز گذاشته است؛ اما به‌ علت استفاده از نخ آکریلیک هیت ست شده و با افزایش هزینه‌ های تولید در چند سال اخیر خریداران به‌ دنبال فرش قیمت مناسب و ارزان هستند.
فرشیما فروشگاهی است که در یک دهه اخیر فعالیت خود را به‌ صورت حضوری و غیرحضوری برای خریداران ارائه داده است. یکی از محصولات پرطرفدار فرش جانان سرمه ای طلاکوب تراکم 2550 است که در تراکم 2100 هم بافته می‌ شود. در کنار این فرش پرنقش‌ و نگار تنوع فرش 1200 شانه و 1500 شانه با رنگ‌ بندی‌ های شاد در فروشگاه با ارائه‌ ی تصاویر باکیفیت موجود است که می‌ توانید با مشاهده مقایسه قیمت فرش دلخواه دکوراسیون خود را انتخاب کنید.
https://carpetfarshima.com/carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش