سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه ارزان قیمت - طرح فرهاد رنگ فیلی

174 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

از فرش‌های ماشینی 700 شانه ارزان ‌قیمت با طرح ترنج و لچک دار فرش فرهاد فیلی می‌باشد. فرش فرهاد در 8 رنگ و در زمینه‌های کرم، فیلی و سرمه‌ای با دستگاه‌های مدرن و به ‌روز تولید می‌شود. فرش فرهاد فیلی با تراکم 2100 و 700 شانه دارای کیفیت قابل ‌قبولی می‌باشد. زمینه فیلی فرش آرامش‌ بخش و نمادی از اعتماد است. ترنج هشت پر مرکزی فرش توسط گل‌های خوش‌ رنگ و ریز به گونه خاصی احاطه شده‌ است و شکل زیبایی به خود گرفته ‌است.
زمینه طرح فرش، خلوت می‌باشد و از ریسه‌های دودی برای طراحی فرش استفاده شده ‌است و تنها از چند گل رنگارنگ در سراسر فرش برای زیباتر شدن آن کمک گرفته شده ‌است. لچک‌های تیره فرش از بی ‌روحی رنگ فیلی کاسته و هیجان و شادابی را در افراد ایجاد می‌کند. طراحی گوشه‌های فرش فرهاد فیلی از رنگ کرم درخشش خاصی را در لچک پدید آورده ‌است.
حاشیه‌های سفید فرش لبریز از ساقه و گل‌های فوق‌العاده جالبی است که دور تا دور لچک ها را با گل تزیین نموده‌ است. رنگ روشن کرم نورپردازی فرش را برعهده دارد و فضا را از یکدستی و بی‌روحی خارج کرده. رنگ سرمه‌ای و کرم، نارنجی و سبز در زمینه فرش است تا دست شما را برای ست نمودن فرش باز بگذارد و این موضوع باعث شده است تا بتوانید دکوراسیونتان را با رنگ های استفاده شده در فرش ست نمایید.
استفاده از طیف‌های مختلف رنگ خاکستری یا رنگ مابین سفید و مشکی فضا را دلگیر می‌نماید و احساس کسالت را در شما ایجاد می‌کند پس سعی نمایید تا حتی‌الامکان از رنگ‌های متضاد استفاده کنید. همان‌طور که مشاهده می‌کنید رنگ فیلی از رنگ‌های خنثی می‌باشد که همیشه بی‌طرفانه می‌تواند چیدمان شما را به سبک‌های سنتی و یا مدرن هدایت نماید.
اگر در محیط شما دیوارها رنگی می‌باشد برای روشن‌تر شدن فضا رنگ مبل و پرده‌ها را روشن‌تر انتخاب کنید تا انعکاس نور میان رنگ‌های روشن و شاد صورت پذیرد و محیط شاد و محفلی گرم داشته باشید. خرید فرش فرهاد فیلی برای مکان‌های شلوغ و پررفت ‌و آمد مانند مساجد، هتل‌ها، اتاق دانشجویی یا نمازخانه که نیاز به فرش قیمت مناسب دارند و هزینه زیادی را برای خرید فرش نمی‌خواهند صرف کنند بسیار مناسب است.
ازآنجایی‌که در این مکان‌ها نیاز به نشستن در ساعت‌های طولانی می‌باشد و احساس راحتی در الویت است فرش‌های ارزان ‌قیمت 700 شانه، به ‌علت داشتن ضخامت بالا و ارتفاع خاب بلند برای استراحت کردن و نشستن روی فرش گزینه‌ی عالی است. پس با خیالی آسوده مصرف‌ کنندگان می‌توانند برای خرید فرش ارزان قیمت فرهاد فیلی بدون هیچ‌گونه نگرانی اقدام نمایند.
قیمت ارزان فرش به ‌علت تراکم و شانه پایین‌تر نسبت به فرش‌های 1000 شانه و 1200 شانه و نخ با کیفیت و ارزان می‌باشد که هزینه نهایی تولید فرش را کاهش داده و درنتیجه قیمت فروش فرش هم کاهش می‌یابد.
نخ ورژن دارای چند مشخصه اصلی چون براقیت و شفافیت، لطیف بودن و پرز دهی کم می‌باشد که این مزایایی برای فرش‌های ارزان ‌قیمت محسوب می‌شود. گل‌های رنگارنگ و شاد فرش با نخ ورژن دارای درخشندگی به‌ خصوصی می باشند که به ‌هنگام شستن کدر و تاریک نمی‌ شوند و قابلیت شستشو چندین ‌باره را دارند. این فرش در ابعاد شش‌ متری، نه متری و دوازده ‌متری تولید می‌شود. فرش فرهاد فیلی یکی از پرفروش ترین فرش های ترنج دار در فروشگاه فرشیما می باشد. فرشیما عرضه ‌کننده فرش‌های ماشینی در شانه‌های مختلف و با توجه به نیازهای مشتریان می‌باشند. فرش‌های ماشینی در 8 رنگ، 10 رنگ و 12 رنگ در زمینه‌ها مختلف با رنگ‌های مدرن و امروزی با طرح‌های کلاسیک، سنتی، افشان، خشتی و ترنج و لچک دار عرضه می‌شود.
https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش