سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه ارزان قیمت - طرح پرنسس رنگ سرمه ای

205 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش 700 شانه ارزان قیمت طرح پرنسس رنگ سرمه ای با نخ ورژن از طرح‌های زیبای فرش‌های ارزان ‌قیمت با تراکم 2550 در ابعاد شش ‌متری، نه متری و دوازده‌ متری 8 رنگ می‌باشد که توسط تولید کنندگان با نخ ورژن تولید می‌شود. بافت یکدست با ارتفاع خاب بلند فرش اتاقت و نرمی را در فرش ایجاد نموده به‌گونه‌ای که خستگی و ناراحتی به‌ هنگام نشستن در افراد ایجاد نمی‌شود. فرش پرنسس سرمه‌ای دارای ضخامت عالی است که در کنار قیمت ارزان‌تر و کیفیت متوسط آن دلایلی برای روزافزون شدن خریداران فرش می‌باشد.
فرش 700 شانه ارزان ‌قیمت پرنسس در رنگ‌های مدرن امروزی سرمه‌ای، کرم و فیلی قابل ‌تولید می‌باشد و مشتریان با توجه به سبک دکوراسیون خود رنگ زمینه فرش را انتخاب می‌نمایند.
طرح زیبای افشان فرش پرنسس محدودیت لچک ها را حذف نموده ‌است و فرش با توجه به ابعاد فیزیکی بزرگ‌تر نشان داده می‌شود و استفاده از آن در فضا باعث وسیع ‌تر شدن آن مکان می‌شود و به‌ راحتی می‌توانید در منازل کوچک و آپارتمان‌ها از آن بهره بگیرید و زیبایی منزلتان به ‌خاطر وجود دیوارها و فضاهای کوچک از بین نرود.
البته لازم به ذکر است که یادآور شویم که رنگ سرمه‌ای جزء رنگ‌های تیره محسوب می‌شود که به‌ خاطر عدم نورگیری کافی، فضا را کوچک نشان می‌دهد اما وجود حاشیه‌های روشن فرش از تیرگی آن کاسته و نور را در زمینه فرش منعکس می‌کند. در کنار آن شما باید از وسایل با رنگ روشن همانند سفید، نقره‌ای و طلایی استفاده کنید.
تازه عروسان توجه داشته باشند که می‌توانند در دکوراسیون خود از وسایل سیلور و برنزی و برنجی استفاده کنند تا فرش پرنسس بیشتر بدرخشد و چشم مخاطب و میهمانان را به خود خیره سازد.
شما می‌توانید از فرش های مختلف پرنسس با رنگ بندی های گوناگون در جای جای منزلتان استفاده کنید تا فضا به قسمت‌های مشخص و مختلف تقسیم شود. مثلاً سالن پذیرایی شما می‌تواند با فرش پرنسس سرمه‌ای تزئین شود و در کنار آن در کریدور و یا بالکن و یا کنار پنجره فضایی را به‌عنوان سالن انتظار یا اتاق نشیمن با فرش پرنسس کرم از هم جدا کنید و با چیدمان مبل ساده و راحتی فضا را به چند قسمت تقسیم نمایید.
زمینه فرش هرچند تیره به‌ نظر می‌آید و توسط شاخه ‌های اسلیمی و گل‌های ریز طرح جذابی در فرش ایجاد شده که باعث شلوغ‌تر شدن منظره فرش شده است و این شلوغی فرش مناسب آشپزخانه و مکان‌های پررفت ‌و آمد و شلوغ می‌باشد و از ریخت‌ و پاش‌های مهمان‌ها شما دچار اضطراب نمی شوید چون لک شدن فرش و آلودگی کمتر نشان داده می‌شود و دغدغه‌ای برای هرچه سریع ‌تر تمیز کردن فرش ندارید.
طرح افشان جز طرح های جدید می‌باشد که بسیاری از افراد خواهان آن هستند و در انتخاب خود موفق بوده ‌اند و مناسب دکوراسیون‌های مدرن و لوکس است. فرش ارزان‌ قیمت طرح‌های خود را در حیطه‌های سنتی چون خشتی، ترنج و لچک دار و افشان گسترش داده و توانسته ‌است در این فعالیت پیشرفت‌های بسزایی داشته و از طرفی رضایت مشتریان را به‌ همراه داشته باشد.
تراکم مناسب فرش افشان پرنسس سرمه‌ای 2550 می‌باشد و به این معنا است که در هر متر مربع در طول فرش تعداد 2550 گره موجود است.
فرشیما فعالیت خود را در انواع فرش ماشینی ارزان‌ قیمت و در 500 شانه و 700 شانه و فرش‌های با تراکم بالا و نخ آکریلیک در شانه‌های 1000 و 1200 و 1500 آغاز نموده ‌است و با نماد اعتماد الکترونیکی سعی نموده ‌است تا بهترین‌ها را برای شما رقم زند. فرش پرنسس در ابعاد شش ‌متری، نه متری و دوازده‌ متری و در رنگ زمینه‌های فیلی، کرم، سورمه‌ای و دودی تولید و به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.
https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش