سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح گل رو رنگ نقره ای حاشیه کرم تراکم 3600

39 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

امروزه فرش های ۱۲۰۰ شانه با طرح ها و رنگ بندی های مختلف روانه بازار شده اند که بدلیل تراکم بالا و گل برجسته بودن طرفداران زیادی دارد. اینبار فرش ۱۲۰۰ شانه گل رو نقره ای با حاشیه کرم و تراکم ۳۶۰۰ در ابعاد استاندارد و رایج شش متری، نه متری و دوازده متری روانه بازار شد که در پالت ۹ رنگ بافته می شود.
این بافته خوشرنگ و لعاب دارای طرح افشان است و بدون لچک و ترنج مرکزی بافته شده است. حاشیه فرش کرم رنگ است و دارای دو حاشیه باریک و یک حاشیه میانی می باشد. در حاشیه میانی گل های منظمی به صورت تکرار در کنار هم قرار گرفتند و قابی پرگل را به وجود آورده اند.
این فرش خوشرنگ با رنگ های مکمل چینش بسیار زیبایی را پدید می آورد و دکوراسیون شما را متحول می سازد. فرش های گل برجسته چون گل رو از دو الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک بافته شده است و جزو بافته های مرغوب به شمار می‌آید. هر چه تراکم فرش بالاتر باشد، مقاومت بالایی در برابر پا خور بودن و ترددها دارد.
رنگ زمینه فرش با رنگ نقره ای باعث شد تا در کنار گل های طلایی فضا را صمیمی و گرم نشان دهد. فرش های طلاکوب با رنگ پایه نقره ای دکوراسیون را زیبا و شیک می‌ کند و به گونه ای که یک کنتراست و تعادل رنگی را در محیط ایجاد می کند. گل های طلایی به عنوان جزئیاتی بر روی فرش نقره ای تزیین شده و جلوه ای خیره کننده خواهد داشت. این فرش الهام بخش طبیعی و فانتزی است که در دکوراسیون ظاهر شده و محیط را آرام و زیبا می کند.
ترکیب فرش نقره ای با گل های طلایی در دکوراسیون به شیوه ای زیبا و لوکس به فضا اضافه شده و یک استایل متفاوتی را به ارمغان می آورد. این بافته یک نقطه تمرکزی را در فضا ایجاد نمود که باعث بهتر دیده شدن فضای داخلی می شود.
برای خرید این بافته زیبا بهتر است به فروشگاه هایی مراجعه نمایید که با قیمت مناسب آن را عرضه می کنند. فرشیما یکی از فروشگاه های معتبر است که متناسب با سلیقه شما تمامی محصولات خود را با قیمت مناسب عرضه می کند تا رافع نیازها و خواسته های شما باشد.
https://carpetfarshima.com/carpet-1200-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش