سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه ارزان قیمت - طرح لوکس رنگ فیلی

162 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

از فرش‌های پرطرفدار ماشینی ورژن 8 رنگ فرش لوکس در زمینه فیلی با طرح ترنج و لچک دار است که با قیمت ارزان و مناسب تعداد مخاطبان خود را چندین برابر کرده ‌است. ضخامت این فرش 700 شانه ارزان قیمت با تراکم 2550 لطافت خاصی را پیدا نموده ‌است و مناسب افرادی است که استفاده از فرش را در حین مهمانی در اولویت خود قرار داده و تصمیم بر این است که تا مدت‌ها بر روی آن بنشینند و محفل خود را برگزار نمایند. به دلیل اینکه راحتی بر روی فرش 700 شانه با وجود نخ ورژن به ‌آسانی احساس می‌شود. نخ خاب فرش در اثر تغییراتی که در مراحل تولید بر روی آن انجام می‌شود نخ با کیفیت متوسط را وارد بازار فرش نموده و توسط دستگاه های hcp با قیمت ارزان تولید می شوند. همین ارزانی نخ ورژن، ارزانی فرش را بدنبال دارد و فرش با قیمت کمتر از نخ‌های دیگر به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.
از ویژگی‌های بارز این نخ، براقیت و شفافیت آن می‌باشد که در اثر شستن های مکرر کدر نمی‌شود و کیفیت خود را از دست نمی‌دهد. ست نمودن فرش‌های ورژن چون فرش لوکس فیلی با دیگر وسایل منزل و اداره، از آسان‌ ترین امور چیدمان می‌باشد. رنگ فیلی زمینه ی فرش، رنگی خنثی است که قابلیت ست شدن با تمامی رنگ‌ها را دارد و شما با سلیقه زیبای خود فضایی دلبرانه و جالب می‌توانید ایجاد نمایید. رنگ فیلی فرش در کنار رنگ‌های مکمل هم‌خانواده خود فضا را یکدست و بی‌روح می‌کند پس ‌از رنگ‌های متضاد بیشتر استفاده نمایید تا احساس دل‌زدگی برای شما ایجاد نشود و با دیدن دکوراسیون خود لذت کافی را ببرید.
مرکز ترنج دایره‌ای آراسته به گل‌های ریز و رنگارنگ است که آلودگی روی فرش و لک شدن را نشان نمی دهد و در کنار گل‌های دیگر که به ‌صورت منظم اطراف آن را احاطه نموده درخشندگی خاصی پیدا کرده ‌است و جلوه خاصی به خود گرفته ‌است.
دورتا دور ترنج فرش، سجاده ‌ای فیلی رنگ همچون حوضی فرا گرفته که داخل آن غنچه‌های زیبا سرتاسر حوض پراکنده می‌باشند. وجود رنگ سرمه‌ای فرش و ترکیب آن با رنگ فیلی فضا را بازتر نشان می‌دهد. طراحی جالب لچک های فرش که منجر به ترسیم گلدسته‌های چهارگوش فرش شده ‌است یادآور گلدسته‌های مساجد می‌باشد که هر لحظه با دیدن آن حس آرامش در افراد القا می‌ شود و در کنار خانواده خود امنیت و اعتماد را می‌توانید تجربه کنید.
حاشیه‌های شلوغ به نسبت زمینه خلوت فضا را کوچک‌ تر نشان می‌دهد اما بازتاب نور به‌ علت استفاده از رنگ‌های شاد بیشتر است و براقیت نخ های طرح بیش ‌از پیش جای خود را در دل مخاطب باز نموده است. فرش لوکس فیلی آشپزخانه شما را از شستن های بی‌شمار خلاص نموده و به زیبایی فرش در اثر کثیف شدن خللی وارد نمی‌کند. مکان‌های عمومی همچون مساجد، به‌ دنبال فرشی هستند که در اثر پرخوری زیاد آسیب جدی نبینند و لطافت خود را از دست ندهند و برای شستن راحتی را در نظر بگیرند فرش لوکس فیلی به‌ خاطر داشتن تمام این مشخصات بهترین فرش معرفی‌ شده است. همچنین به‌خاطر هزینه‌های گزاف، بسیاری از افرادی که در ادارات کار می کنند، هزینه‌های فرش را کمتر مدنظر دارند و می‌خواهند فرشی مناسب انتخاب نماید که فرش ورژن به‌ علت ارزان بودن نخ تولیدی آن با قیمت مناسب و ارزان ارائه می‌شود و تا یک‌ دهه می‌تواند برای شما عمر مفیدی داشته باشند. حاشیه‌های زیبا و شلوغ طرح فرش در کنار دکوراسیون ساده و خلوت جلوه فوق‌العاده شیکی در محیط شما دارد. فرش لوکس فیلی در زمینه‌های فیلی، سرمه‌ای و کرم در ابعاد شش‌ متری، نه متری و دوازده ‌متری تولید و به دست متقاضیان می‌رسد.
https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش