سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح یاشام گل برجسته رنگ کرم تراکم 3600

154 بازدید9 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

بار دیگر مجموعه فرشیما با محصول پرطرفدار افشان طرحی زیبا را پدید آورد که مورد تقاضای خریداران واقع شد. این فرش محبوب با نام فرش ۱۲۰۰ شانه یاشام کرم شناخته می شود و از سری محصولات گل برجسته است که با بالاترین تراکم ۳۶۰۰ در پالت ۸ رنگ بافته می شود.
در متن فرش گل های خوشرنگ و لعاب در کنار هم قرار گرفته اند که بر روی شاخه های پیچ در پیچ اسلیمی پیاده شده اند. طرح فرش متقارن و هم موزون است که نقشه ای شبیه فرش دستباف را پدید آورده است. قیمت مناسب این فرش در کنار کیفیت عالی باعث شد تا تقاضای این فرش بالا رود.
در رابطه با تأثیر و کاربرد فرش یاشام کرم در دکوراسیون به لحاظ طرح و رنگ بندی آن می توان گفت مناسب فضاهای پرتردد برخلاف رنگ روشن کرم می باشد؛ اما بهتر است در مکان هایی چون راهرو و پله ها استفاده نشود. فرش یاشام با رنگ بندی جذاب در کنار ظرافت و زیبایی آن در فضاهای کم تردد به عنوان فرش پذیرایی کاربرد بیشتری خواهد داشت.
ریزبافت بودن این فرش در کنار ضخامت پایین آن باعث شد تا زیبایی خاصی را در دکوراسیون در کنار مبلمان و پرده های متناسب با رنگ آن ایجاد شود. این فرش بدون لچک و ترنج مرکزی فضاهای کوچک را بزرگ تر نشان می دهد و در کنار رنگ های روشن نیز گسترش وسعت دهی آن بیشتر خواهد بود.
فرش یا شام کرم در ابعاد استاندارد ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ متری قابل بافت است و در صورت نیاز مشتریان در ابعاد پادری و کناره نیز بافته می شود. به منظور بررسی قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ گل برجسته یاشام می توان گفت با توجه به تعداد گره ها و نوع الیافی که در آن به کاررفته است نسبت به فرش دستباف دارای کیفیتی بالاست اما قیمت مناسبی دارد. فرش یاشام از دو الیاف آکرولیک هیت ست و هایبالک برا برجسته نمودن بعضی قسمت ها استفاده می شود.
در این طرح فرش با تراکم بالا جزئیات به وضوح نشان داده می شود و نقشه فرش بصورت طبیعی جلوه می دهد. جهت خرید فرش کاشان یاشام به طور مستقیم از کارخانه به مجموعه تولیدی فرش ماشینی فرشیما مراجعه و آن را به صورت غیر حضوری خریداری نماید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-yasham-highbulk-design-cream-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش