سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح ستایش گل برجسته رنگ سیلور با تراکم 3600

74 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

طرحی جدید از محصولات 1200 شانه که خواستار زیادی دارد فرش ستایش سیلور گل برجسته تراکم 3600 را می توان معرفی کرد که شباهت بسیار زیادی به فرش دستباف دارد. فرش ستایش بافته ای دستباف گونه است که با قیمت پایین کفپوشی زیبا برای خریداران فراهم آورده است.
فرش ستایش با طرح ترنج و لچک که بافته ای سنتی هستند با ترنج مرکزی بیضی شکل زیباتر دیده می شود‌. ترنج میانی با ترکیب شاخه های پیچان و اسلیمی و با رنگ طلایی و نقره ای به صورت زیبا و چشم نواز ترسیم شده است که متفاوت تر از دیگر طرح های ترنج دار است. این تفاوت چشمگیر باعث شد تا متقاضیان زیادی به سوی این فرش گل برجسته کشانده شوند.
با پیشرفت فناوری و تداخل خلاقیت در طراحی فرش، بافته های 1200 شانه به صورت غیر برجسته و گل برجسته تولید شدند. فرش گل برجسته ستایش در رنگ‌ بندی های‌ لایت و روشن و در پالت جذاب 8 رنگ در اندازه های استاندارد دوازده متری، نه متری و شش متری تولید می شود.
برای برجسته نمودن فرش از دو الیاف مرغوب آکریلیک هیت ست شده و هایبالک استفاده می شود تا با ایجاد تحولاتی در مرحله آهار فرش به صورت برجسته و غیر مسطح در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد. ارتفاع زمینه ی فرش با نخ هایبالک در برابر حرارت بالای 130 درجه کمتر می شود و به اصطلاح نخ جمع می شود و ارتفاع گلبوته های طرح با اختلاف یک میلی‌متر بلندتر نشان داده می شوند. از ویژگی های بارز فرش ستایش ضد حساسیت و عدم پرزدهی آن است که سلامتی افراد خانواده را تضمین می کند.
فرشیما در کنار محصولات 1200 شانه، فرش‌ های 700 شانه و 1500 شانه را با تنوع و رنگ‌ بندی های مختلف در معرض فروش قرار داده است و امکان خرید آن را به‌ صورت حضوری و غیر حضوری برای رفاه حال بیشتر خریداران مهیا نموده است. فرشیما با کمک کادر فنی مجرب خود برای معرفی هر محصول تصاویر باکیفیت و ویدیوهای ضبط‌ شده را در وبسایت رسمی خود بارگذاری نموده است تا خریداران با مشاهده آن‌ ها بتوانند فرش دلخواهشان را مشاهده نمایند و آن را طبق دکوراسیون خود خریداری کنند.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-setayesh-highbulk-design-silver-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش