سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - کد 3312 رنگ دودی تراکم 3600

27 بازدید7 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

امروزه بر خلاف زمان های قدیم طرفداران فرش های تیره رو به افزایش می باشد. فرش هایی که با گل های روشن چون کرم و طلایی بافته را زیبا نموده و زرق و برق فرش را بیشتر می کند. اینبار فرشیما با فرشی دودی رنگ و حاشیه های فیلی تیره بافته ای را در اختیار خریداران قرار می دهد تا بتوانند توسط این فرش ۷۰۰ شانه زیباترین دکوراسیون را برای خود بچینند.
بافته های ۷۰۰ شانه ای که در این مجموعه با تراکم ۲۵۵۰ در پالت ۱۰ رنگ به صورت گل برجسته بافته می شود. در این فرش از پالت ۱۰ رنگ استفاده شده است که رنگ های اصلی آن دودی، کرم، طلایی و فیلی تیره می باشد. طرح فرش ترنج و لچک دار است و در حاشیه فرش یک ترنج دایره ای شکل وجود دارد که از گل های طلایی بافته شده است.
گل های استفاده شده در این ترنج از گل های شاه عباسی است که توسط اشکال هندسی دایره ای را تشکیل داده است. این بافته زیبا دارای دو سر ترنج نیز می باشد که در زمینه دودی خودنمایی می کند. زمینه فرش یک گردشه است و دارای گل های تیره می باشد که از یکنواختی و سادگی رنگ دودی زمینه کم نموده است.
این فرش زیبا دارای چهار حاشیه خوشرنگ است که چون کتیبه هایی زیبا و گچبری در چهارگوشه فرش قرار گرفته اند. رنگ طلایی یکی از رنگ های اصلی این بافته است که فضای دکوراسیون شما را مجلل و شیک می کند.
استفاده از گل های طلایی در این بافته باعث شده است تا فضای شما درخشان تر شود و چیدمان شما را تبدیل به یک بافته ای لوکس و اعیانی نماید. حاشیه فرش که از سه حاشیه تشکیل شده است. دو حاشیه باریک به همراه دو زنجیره همرنگ بافته شده است و حاشیه میانی نیز از گل‌های بزرگ شاه عباسی طراحی شده است که به‌صورت متناوب در چهارچوب فرش قرار گرفته اند.
بافته های طلاکوب المانی زیبا و جذاب در چیدمان داخلی هستند که تأثیرات مثبتی را در زیبایی و استایل اتاق ها دارند. این رنگ با رنگ زمینه دودی که رنگ چرک تاب می باشد فضای شما را دلنشین و جذاب می کند. گیرایی رنگ دودی در کنار روشنی رنگ طلایی باعث شده است تا توسط رنگ های زنده و متنوع چیدمان بسیار خوبی را در فضا داشته باشید.
https://carpetfarshima.com/carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش