سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح آلما رنگ فیلی روشن تراکم 2550

32 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

اگر به دنبال یک محصول خوش نقش و نگار در دکوراسیون خود هستید تا فضا را بزرگتر از آنچه هست جلوه دهید بهتر است از طرح های افشان استفاده نمایید. با وجود پیشرفت در صنعت فرشبافی فرش های فیلی طلایی از محصولات جدید مجموعه فرشیما روانه بازار شد که توانست نیازهای افراد را در تمامی سبک دکوراسیون های مدرن، نئوکلاسیک و مینیمال برطرف سازد.
فرش ۷۰۰ شانه کد ۳۹۳۰ آلما با رنگ زمینه فیلی روشن و حاشیه فیلی تیره زیبایی دکوراسیون شما را چند برابر می کند. طرح فرش دارای دو گردشه اصلی است است که یکی از آن ها گل های رز (فرنگ) به صورت گلدسته و دیگری شاخه اسلیمی با نقوش شاه عباسی ( اصفهانی) است.
شاخه های ختایی با گل های شاه عباسی (اصفهانی) در سراسر فرش با رنگ سفید پراکنده شده و از تیرگی زمینه فیلی کاسته است.
این فرش دارای یک حاشیه میانی و پهن و دو حاشیه باریک با دو زنجیره می باشد. هر یک از حاشیه های باریک دارای یک زنجیره ای هست که اطراف حاشیه میانی را دربر دارد. حاشیه باریک بیرونی به صورت مداخل با ساده بافی فرش تلفیق شده و دارای یک چارچوب مشخصی نمی باشد.
حاشیه باریک بیرونی دارای گل های رز فرنگ طلایی است که جذابیت فرش را بیشتر کرده و از یکنواختی رنگ فیلی کاسته است. تلفیق این حاشیه با ساده بافی یا لور سبب زیبا تر نمودن فرش شده است. حاشیه میانی که از رنگ فیلی تیره بافته شده دارای گل های رز یا فرنگ است که به صورت یک نقش منظم در قالب اشکال هندسی تکرار شده و کل سراسر فرش را مملو از گل های رز نموده است.
فرش های طلاکوب گل برجسته از سری فرش های جدید ۷۰۰ شانه است که در میان خریداران طرفداران زیادی دارد؛ به همین خاطر نسبت به بافته های ۷۰۰ شانه ارزان قیمت از فروش بیشتری برخوردار است. فرش های افشان طلاکوب دکوراسیون را بزرگ تر و با دید بازتری نشان می دهند.
تاثیر نقشه این فرش در دلبازتر نمودن و وسعت دهی فضا بسیار بالاست و کارایی فراوانی را در دکوراسیون های امروزی دارد. فرش فیلی نمونه ای از فرش های خنثی است که هماهنگی بسیاری با طیف رنگ های مختلف را دارد و در کنار نقش و نگارهای طلایی با دیگر اکسسوری های کرم رنگ، طلایی، زرد، نقره ای و زغالی چیدمان عالی دارد.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-alma-design-light-elephant-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش