سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح آیناز رنگ دودی تراکم 2550

38 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

اینبار فرشیما طرح افشان آیناز ۷۰۰ شانه را جزو بافته های بی نظیر معرفی نموده است. فرش ۷۰۰ شانه آیناز با رنگ زمینه دودی و تراکم ۲۵۵۰ در پالت ۹ رنگ بافته می شود که جزو بافته های مرغوب و باکیفیت این مجموعه به شمار می آید.
استقبال بی شمار خریداران به علت قیمت مناسب، کیفیت عالی، ضخامت مناسب، لطافت عالی و طراحی بی نظیر آن باعث شد تا جزو بافته های پرفروش به شمار آید. این فرش دودی با زمینه ای چرک تاب و گل های رنگین توسط خطوط های دورانی و ساقه های پیچان طراحی شده است.
بافته دودی رنگ به علت ماهیت خنثی با بسیاری از رنگ ها قابلیت ست شدن را دارد و به راحتی با دیگر اکسسوری ها هماهنگ می باشد. جزئیات تزیینی در کنار این فرش به رنگ های روشن انتخاب شود تا از یکنواختی زمینه فرش بکاهد. شما می توانید از رنگ مبلمان صورتی، بنفش، آبی، طلایی، زرد و سبز استفاده نمایید تا بهترین چیدمان را داشته باشید.
این فرش دودی رنگ با گل های رنگین جذابیت فضا را بیشتر نموده و محیطی دل انگیز را برای مخاطبان ایجاد می کند. الیاف به کار رفته در این فرش الیاف آکریلیک هیت ست که ضد حساسیت و بدون پرزدهی می باشد. رنگ دودی در فرش تأثیرات ظاهری فراوانی را بر دکوراسیون می گذارد که باعث جذابیت و شیک بودن محیط می شود.
از نظر روان شناسی این رنگ باعث ایجاد احساس راحتی و آرامش در فضا خواهد شد. این فرش نور را جذب نموده و فضا را تاریک می کند؛ به همین خاطر بهتر است در کنار این فرش از رنگ های شاد و روشن استفاده نمایید. طراح حاذق برای عدم یکنواختی زمینه فرش از حاشیه های کرم رنگ استفاده نموده است.
ضخامت این فرش حدود ۹ الی ۱۰ میلی متر است و جزو بافته های گوشتی محسوب می شود. فرش معرفی شده در برابر حرارت بالا و نور مستقیم هیچگونه تغییر یا واکنشی از خود نشان نمی دهد؛ به همین خاطر از مقاومت بالایی برخوردار می باشد و طول عمر مفید آن حداقل ۱۵ الی ۲۰ سال خواهد بود.
اگر تمایل دارید این بافته را با قیمت مناسب و کارخانه خریداری نمایید پیشنهاد می شود به مجموعه فرشیما مراجعه نمایید و این بافته را بدون واسطه با حذف دلالان خریداری نمایید.
https://carpetfarshima.com/carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش