سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - کد 1031 گل برجسته رنگ سیلور تراکم 2550

176 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

نمونه ای زیبا از دسته فرش نقره ای فرش کد ۱۰۳۱ گل برجسته با تراکم ۲۵۵۰ از بافته های ۷۰۰ شانه می باشد. این فرش زیبا و کهربایی با نقشه افشان بدون ترنج و لچک در دکوراسیون شما خودنمایی می کند و باعث روشن‌تر شدن فضای شما می شود.
فرش نقره ای افشان یکی از فرش های محبوب و پرطرفداری است که در منازل کوچک مورد تقاضای افراد قرار گرفته و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. گل های حاشیه فرش الهام گرفته از طرحواره و نقوش سنتی فرش دستبافت کاشان می باشد. فرش افشان مناسب مکان های کوچک و بدون نورگیر است تا فضا دلباز نشان داده شود. لذا افرادی که در آپارتمان و یا منازل کوچک زندگی می کنند بهتر است از فرش های روشن افشان استفاده نمایند.
فرش ۷۰۰ شانه نمونه ای از فرش های ضخیم است که توسط الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک بافته می شود و برای گل برجسته بودن این فرش در مرحله آهار در معرض حرارت بالا قرار می گیرد. در این فرش ۸ رنگ اصلی و روشن به کار رفته است که جذابیت فرش را بیشتر نموده است.
فرش کد ۱۰۳۱ در ابعاد استاندارد ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ متری قابل بافت است و در صورت نیاز خریداران در ابعاد پادری و قالیچه نیز بافته می شود. ضخامت این فرش حدود ۹ میلی‌متر است و به عنوان یک فرش ضخیم و گوشتی محسوب می شود. فرش های ضخیم کفپوش نرم و گرم در دکوراسیون منازل شما خواهند بود و می توانید در اتاق کودکان و یا اتاق خواب آن را پهن نمایید.
فرش سیلور بافته ای با رنگ زمینه خنثی است که در دکوراسیون های مختلف قابلیت ست شدن را دارد و ظاهری زیبا و متمایز را به دکوراسیون داخلی منازل شما می بخشد. فرش سیلور به علت انرژی مثبتی که دارد فضای خانه شما را شاد می کند و در طراحی دکوراسیون داخلی نیز کارایی فراوانی دارد.
برای خرید فرش از سیلور کد ۱۰۳۱ از طریق وب سایت رسمی فرشیما اقدام به سفارش نمایید و آن را درب منزل دریافت نمایید. خرید غیرحضوری از مجموعه فرشیما مزایایی چون ارسال رایگان محصول درب منزل، ارائه ضمانت نامه کتبی و خدمات پس از فروش را به همراه دارد.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-code-1031-highbulk-design-silver-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش