سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح تماشا طلاکوب فیلی با تراکم 2550

74 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

یکی از محصولات با کیفیت و قیمت مناسب طرح تماشا فیلی طلاکوب 700 شانه و تراکم 2550 است که با طرح افشان و حذف لچک ها جایگاه ویژه‌ ای در دکوراسیون‌ های مدرن و لوکس پیدا کرده‌ است. فرش تماشا فیلی در رنگبندی‌ های متنوع و در پالت 8 رنگ با نخ آکریلیک هیت ست شده تولید می‌ شود. رنگ‌ های شاد و امروزی فرش تماشا فیلی سبب شد تا خریداران زیادی از طرح جذاب آن استقبال کنند.
شاخه‌ های نقره‌ ای رنگ با گل‌ های لاله طلایی در سراسر فرش به‌ صورت منظم و متقارن طرح زیبایی را پدید آوردند و فرش را متمایز از دیگر محصولات نشان می‌ دهند. طرح افشان تماشا طلاکوب مناسب مکان های کوچکی است که چیدمان آن‌ ها به‌ گونه‌ ای دشوار است و افراد می‌ خواهند فضا را وسیع‌ تر نشان دهند.
حاشیه‌ های پیوسته به زمینه‌ ی فرش محدودیت ابعاد فرش را حذف می‌ کند و از طرفی جلوه‌ ای زیبا به فرش می‌ دهد و محیط شما را دلباز می‌ کند. حاشیه‌ های فرش با استفاده از رنگ کرم از سردی زمینه کاسته است و روشنایی خاصی به فرش می‌ بخشد. به‌ گونه‌ ای که ظرافت گل بوته‌ ها و گل‌ های طلایی فرش با درخشندگی فوق‌العاده ای به چشم می‌ خورد و نگاه هر بیننده‌ ای را تسخیر می‌ کند.
با توجه به نیاز افراد فرش تماشا فیلی در تمامی ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری قابل بافت است و در صورت نیاز تولید کنندگان آن را در ابعاد پادری و قالیچه تولید می‌ کنند. فرش تماشا به‌ علت الیاف به‌ کار رفته در آن یعنی نخ هیت ست شده ضد حساسیت می باشد و مناسب افرادی است که مشکلات تنفسی دارند و نسبت‌ به پرز فرش و بوی پلاستیک آن آلرژی دارند.
کیفیت بالای الیاف نقش بسزایی در ظریف نشان‌ دادن گل‌ های فرش دارد و گل بوته‌ های فرش را به‌ صورت طبیعی و زنده جلوه می‌ دهد. همانگونهه که پیش‌تر اشاره کردیم، رتاکم این فرش زیبا 2550 است و تار و پود ها را به‌ صورت منسجم و توپر در کنار هم قرار داده است و فرشی ضخیم و لطیف در اختیار مصرف‌ کنندگان قرار می‌ دهد.
با وجود این که قیمت فرش تماشا فیلی مناسب است؛ اما امروزه با اوضاع اقتصادی و تورم، برخی مصرف‌ کنندگان قادر به خرید فرش نیستند و تولید کنندگان با تولید فرش ارزان‌ قیمت با نخ ورژن فرش تماشا فیلی 700 شانه تراکم 2100 را تولید و وارد بازار نمودند تا خرید فرش امری آسان برای خریداران شود.
قیمت مناسب و کیفیت خوب تماشا فیلی مناسب مکان‌ های شلوغ و پر رفت‌ و آمد است و مقاومت بالایی را در اثر پا خور بودن دارد. آشپزخانه، راهرو و اتاق نشیمن که همیشه افراد زیادی در آن‌ جا تردد دارند باید مفروش با یک کفپوش نرم و ضخیم باشد.
فرش تماشا فیلی با ضخامت 9 میلی‌متر لطیف است و به‌ عنوان عایقی در اتاق کودک و اتاق‌ خواب استفاده می‌ شود. ترکیب بجا و مناسب طیف رنگ با زمینه‌ ی فیلی می‌ تواند فضای کوچک شما را بزرگ و محیط بزرگ شما را گرم و صمیمی جلوه دهد.
یکی از فروشگاه‌ هایی که محصولات متنوع با شانه و تراکم مختلف را روانه بازار نموده است و نیاز هر خریدار را مدنظر دارد فروشگاه فرشیما است. فرشیما امکان خرید آسان به‌ صورت حضوری و غیرحضوری برای خریداران فراهم آورده است و با قرار دادن تصاویر کامل از محصولات در وب‌ سایت رسمی خود شما را یک قدم به جلو در خرید قرار داده است تا بدون اتلاف وقت و صرف هزینه رفت‌ و آمد فرش دلخواهتان را انتخاب نمایید.
https://carpetfarshima.com/carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش