سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - کد 3308 رنگ فیلی روشن تراکم 2550

27 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش زیبا با طرح ترنج دار از سری محصولات ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ فرش کد ۳۳۰۸ فیلی روشن است و با ۱۰ رنگ اصلی بافته می شود. این فرش زیبا از فرش های جذابی است که به صورت گل برجسته و با استفاده از الیاف طلایی بافته می شود. فرش های ۷۰۰ شانه به علت ضخامت بالایی که دارند همیشه مورد تقاضای خریداران بوده و جایگزین عالی و مناسبی برای فرش های دستباف است.
اینگونه فرش ها با رنگ زمینه خنثی دست خریداران را برای ست نمودن با دیگر وسایل باز گذاشته است. این فرش فیلی روشن دارای ترنج مرکزی است که در میانه آن دایره طلایی رنگ وجود دارد که توسط رنگ های تیره جذابیت خاصی پیدا نموده است. در کنار این ترنج مرکزی دو گلدسته وجود دارد که توسط ریز نقش های طلایی و دودی رنگ طرحی زیبا را در فرش پدید آورده است.
زیبایی ترنج مرکزی به علت استفاده از الیاف کرم و الیاف لایت در حدی است که استفاده از رنگ کرم زمینه فرش را روشن نموده تا فرش دلباز تر و صمیمی تر باشد. بکارگیری رنگ روشن در زمینه آرامش و اعتماد را در محیط و مخاطب ایجاد می کند. این فرش زیبا به علت گل برجسته بودن و دارا بودن الیاف کرم رنگ مناسب مکان هایی که ریخت و پاش در آن بسیار است مانند آشپزخانه مناسب نمی باشد.
اگر تمایل به خرید فرش زیبای ترنج را دارید می توانید با مراجعه به مراکز خرید فرش ماشینی فرشیما آن را سفارش دهید. پیدا کردن یک مرکز خرید معتبر در میان فروشگاه ها امری آسان نیست اما شما می توانید با مراجعه به گروه تولیدی فرش ماشینی فرشیما این محصول را به صورت رایگان درب منزل در هر نقطه از کشور آن را دریافت نمایید.
فرشیما در نظر دارد تمامی محصولات خود را به قیمت درب کارخانه و با قیمت مناسب بدست خریداران برساند تا افراد بتوانند با بودجه در نظر گرفته خود فرش دلخواهشان را انتخاب نمایند. فرش های مختلف با طرح و رنگ بندی های جذاب در مجموعه فرشیما در شانه و تراکم های مختلف موجود است و شما می توانید از طریق وب سایت رسمی، همین الان این محصولات را مشاهده نمایید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-esfahan-design-light-elephant-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش