سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح اختر وینتیج حاشیه طلایی تراکم 2550

26 بازدید7 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در دکوراسیون خود به دنبال یک فرش کهنه نما با رنگ تیره هستید پیشنهاد می شود فرش اختر سرمه ای را با حاشیه های طلایی انتخاب نمایید. این بافته زیبا هر چند دارای رنگ زمینه تیره است؛ اما گل های شاه عباسی کرم رنگ توسط خطوط های دورانی و اسپیرال ها در سراسر فرش فضا را جذاب و شاد می کنند.
این فرش 700 شانه تراکم 2550 کاشان دارای بافت های نامشخصی در حاشیه و اطراف زمینه فرش می باشد. طرح فرش افشان است؛ اما در مرکز فرش یک ترنج بسیار ریزی مشاهده می شود که ساقه‌های پیچان اطراف آن شروع به درخشیدن می کند. این فرش کاملاً رمانتیک است و نشان دهنده یک سلیقه خوب در دکوراسیون می باشد.
این فرش 700 شانه برجسته به عنوان یک محل تمرکز و برجسته در دکوراسیون استفاده می شود و به علت استفاده از نمای تاریخی و ظاهری کهنه دکوراسیون شما را شیک و لوکس می کند. فرش اختر نمونه ای از فرش های ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ در پالت ۱۰ رنگ می باشد. طرح فرش به صورت گل برجسته بافته می شود و از دو الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک در زمینه فرش و گل بوته ها استفاده شده است.
گل های این فرش وینتیج مدرن به صورت سه بعدی با ارتفاع بلندتر از زمینه نشان داده می شوند؛ چرا که از الیاف آکریلیک هیت ست بافته می شوند. علت استفاده از دو الیاف متفاوت در بافت فرش به خاطر داشتن خصوصیات و ویژگی‌های متفاوت در برابر حرارت و گرما می باشد.
الیاف هایبالک معمولاً در زمینه فرش وینتیج ۷۰۰ شانه استفاده می شود و در برابر حرارت واکنش از خود نشان می دهد و حالت جمع شوندگی به خود می گیرد؛ لذا ارتفاع خاب زمینه فرش یک میلی متر کاهش پیدا می کند. گلبوته های فرش از اکرولیک بافته می شوند و بدون هیچگونه تغییری با ارتفاع خاب معمول ثابت باقی می مانند.
این فرش طرح افشان جدید کاشان دارای دو حاشیه باریک به همراه دو زنجیره است که در هر کدام از آن ها از گل های لاله بسیار ریز به صورت متناوب استفاده شده است.
تیم حرفه ای و مجرب فروشگاه فرشیما تمامی تلاش خود را کرده اند تا بتوانند بهترین تجربه از خرید فرش اکریلیک را برای مشتریان محترم رقم زند و باعث ایجاد حالی خوش و منحصر به فرد برای آنان شوند.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-akhtar-design-smoky-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش