سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح ترنج طلاکوب فیلی با تراکم 2550

197 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

اگر به دنبال سبکی جدید از محصولات ترنج دار در زمینه فیلی هستید می توانید فرش ترنج فیلی 700 شانه با تراکم 2550 را انتخاب کنید. فرش ترنج یکی از جدیدترین نقشه ها است که با به کارگیری رنگ طلایی و کرم از فرش های پرفروش 700 شانه کاشان می باشد.
استفاده از الیاف مرغوب با رنگ سال در فرش در این طرح زیبا سبب شد تا طرفداران زیادی به سوی این فرش دستباف گونه سوق داده شوند و سراغی از فرش های دستباف گران‌قیمت نگیرند. کیفیت این طرح همانند فرش دستباف است و با قیمت مناسب تر در بازار عرضه می شود. به کارگیری 8 رنگ زیبا و شاد در این محصول به صورت برجسته نمایان می شود و چیزی از فرش های دستباف کم ندارد.
این محصول ترنج فیلی یکی از فرش های برجسته طلاکوب است که در سبک کلاسیک و مدرن طراحی شده است و توسط دستگاه های پیشرفته تولید می شود. نقش و نگارهای برگرفته از نقوش شاه عباسی در فرش ترنج سبب تمایز آن نسبت به دیگر فرش ها شده است.
ترنج تیره‌تر از رنگ فیلی در مرکز فرش وجود دارد که در اطراف آن شاخه های قوس دار اسلیمی آکنده از گل های زیبا می باشد. استفاده از طیف رنگ های متنوع در ترنج و زمینه فرش سبب شده است تا وجود سایه روشن هایی را در آن احساس نمایید. فرش گل برجسته کاشان بسیار ریزباف و فوق‌العاده جذاب است که مناسب دکوراسیون های سبک کلاسیک و مدرن می باشد.
استفاده از رنگ فیلی در فرش طرح ترنج برای دکوراسیون های متنوع کاربرد بسیار زیادی دارد و دست مشتریان را برای ست نمودن وسایل باز گذاشته است. رنگ فیلی یکی از رنگ هایی است که در این چند سال اخیر در فرش های ماشینی مد شده است و بسیاری از تولید کنندگان فرش رنگ فیلی را به تولید و به فروش می رسانند. همخوانی این رنگ زیبا با رنگ های تیره و روشن باعث ایجاد دکوراسیونی زیبا و خاص شده است.
اگر دارای فضای کوچکی در منزل یا محیط کارتان هستید، می توانید فرش ترنج فیلی را انتخاب کنید. این فرش زیبا محیط را دلبازتر نشان می دهد؛ اما انتخاب یک فرش با کیفیت و قیمت مناسب برای بسیاری از خانواده ها دغدغه است تا بتواند یک فرش قیمت مناسب و با کیفیت انتخاب کنند. بنابراین انتخاب یک مرکز خرید معتبر کاری آسان نیست. مراکز خرید و فروش فرش ماشینی در سراسر کشورها پراکنده اند و هر کدام فعالیت های خود را برای مصرف کنندگان ارائه می دهند؛ اما آنچه اهمیت دارد خرید فرش به قیمت درب کارخانه و با کیفیت عالی از این مراکز می باشد. بسیاری از کارخانجات و مراکز فروش در شهر کاشان فعالیت های خود را به صورت حضوری و غیرحضوری و با قیمت مناسب شروع نموده اند. مجموعه تولیدی فرش ماشینی فرشیما یکی از مراکز معتبر است که تمامی محصولات باکیفیت خود را در طرح های مختلف با قیمت مناسب و قیمت درب کارخانه به فروش می رساند.
فرش ترنج فیلی در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری تولید می شود و خریداران می توانند از طریق وب سایت رسمی فرش فرشیما و یا حضور در فروشگاه، محصول مورد نظر خود را مشاهده نمایند و با توجه به ابعاد مورد نظر خود آن را ثبت سفارش کنند. فروشگاه فرش ماشینی فرشیما ارسال رایگان درب منزل و ارائه ضمانت نامه اصل را از قوانین اصولی فعالیت های خود می‌داند و تاکنون رضایت تمامی خریداران خود را به دست آورده است.
سایت فرش فرشیما برای رفاه حال بیشتر خریداران خود تمامی محصولات 700 شانه، 1200 سال و 1500 شانه را در طرح ها و رنگ های مختلف برجسته و غیر برجسته با قیمت درب کارخانه ارائه می دهد تا تمامی افراد جامعه بتوانند از این بافته های دستباف گونه بهره‌مند شوند.
https://carpetfarshima.com/carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش