سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه ارزان قیمت - طرح کارینا رنگ سرمه ای

192 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

از فرش های 700 شانه ارزان قیمت می‌توان به فرش کارینا سرمه ای اشاره کرد. فرش ماشینی کارینا سرمه‌ ای از جدیدترین فرش 700 شانه است که به ‌خاطر گل‌ های اطراف ترنج طرفداران زیادی را به سوی خود کشانده است. فرش کارینا طرح بسیار زیبایی است که با طراحی گل‌ های ریز و درشت از پرفروش‌ ترین نقشه‌ های ترنج و لچک دار است. فرش کارینا 700 شانه با تراکم 2100 از نخ ورژن تهیه می‌ شود. نخ ورژن با ویژگی براقیت بالا و کیفیت خوب، ظرافت گل‌ های خوش‌ رنگ را به‌ وضوح نشان می‌ دهد.
لچک‌ های فرش همچون بال‌ های سیمرغ در کنار زمینه سرمه‌ ای با هاله‌ای از ابرهای آبی، ترنج فرش را در آغوش گرفتند. ترنج مرکزی فرش با ریشه‌ های کرم رنگ توجه را به مرکز فرش جلب می‌ کند و آرامش و اطمینان را نثار مخاطبان می‌ کند.
فرش کارینا به علت داشتن ظاهری جذاب و طرح متفاوت توانست در کوتاه‌ مدت از فرش‌ های پرفروش فرشیما شود. کیفیت خوب فرش به همراه قیمت پایین آن گزینه عالی برای خریداران خواهد بود. رنگ تیره ی زمینه‌ی فرش در کنار رنگ‌ های روشن، گل‌ ها را به‌ صورت جذاب و برجسته می‌ کند و تصویری عالی را تولید می‌کند.
طراحی متفاوت کارینا 700 شانه با ترنج بزرگ در میانه فرش، نقشی از حوض خانه‌ های قدیم را یادآور می‌ شود که با هاله‌ ای از گل‌ های رنگارنگ احاطه شده‌ است. در نگاه اول شاید زمینه فرش خلوت به‌ نظر آید؛ اما در میان زمینه سرمه‌ ای فرش نقش‌ های ظریف زمینه فرش‌ ها شلوغ می‌ کنند.
رنگ سرمه‌ ای فرش بهترین گزینه برای چیدمان کلاسیک است. رنگ سرمه‌ ای رنگی تیره و به‌ اصطلاح چرک‌ تاب است که محفل فضا را گرم نشان می‌ دهد. هماهنگی بی‌ نظیر رنگ کرم و سفید روشنایی فضا را تامین می‌ کند و محیط را دلبازتر نشان می‌ دهد. عدم پرز دهی فرش و براقیت بی‌ نظیر آن از مزیت های فرش کارینا است که در زمینه‌ های سرمه‌ ای و کرم تولید می‌ شود.
قیمت ارزان فرش کارینا و کیفیت بالای آن علاقه خریداران را به این فرش زیبا و جذاب افزایش داده‌ است. ضخامت بالای فرش مناسب سبک‌ های سنتی است که نشستن روی فرش را ترجیح می‌ دهند؛ پس نیازمند فرشی لطیف و نرم هستند تا احساس خستگی به مخاطب دست ندهد.
استفاده از کارینا سرمه‌ای در مکان‌ های پررفت‌ و آمد کارایی زیادی دارد و فرش در مدت طولانی کثیف نمی‌ شود. زیبایی فرش در رنگ خاص سرمه‌ ای نشانگر اصالت و شیک بودن است. رعایت اصل تناسب رنگ با دیگر وسایل منزل شما را دعوت به داشتن یک دکوراسیون فوق‌العاده جذاب می‌ کند.
فرش کارینا با کیفیت خوب و قیمتی بسیار ارزان، خریدی اقتصادی را برای شما رقم می‌ زند. فرش کارینا سرمه‌ای 700 شانه از طرح های بسیار دلنشین فروشگاه فرش فرشیما است که در ابعاد اصلی و رایج شش متری، نه متری و دوازده متری قابل‌ تولید است.
شما می‌ توانید با درخواست آنلاین و یا مراجعه حضوری سفارش خود را در فروشگاه فرشیما ثبت نمایید و بعد از چند روز کاری آن را با قیمت مناسب و با کاهش هزینه‌ های جانبی درب منزل دریافت نمایید.
و در کلام آخر باید به شما بگوییم که فرش 700 شانه ارزان قیمت از بهترین محصولات فروشگاه اینترنتی فرشیما است و این امکان را برای تمامی اقشار فراهم آورده است تا بتوانند با هرگونه توانایی مالی، خرید فرش را به آسانی انجام دهند.
https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش