سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح مرجان رنگ ذغالی تراکم 2550

28 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

یکی از طرح های زیبای ترنج و لچک دار که با رنگ زمینه تیره و گل های طلایی بافته می شود فرش مرجان ذغالی با حاشیه های فیلی تیره است. این فرش زیبا و خوشرنگ و لعاب در پالت ۱۰ رنگ با تراکم ۲۵۵۰ از محصولات پرفروش ۷۰۰ شانه مجموعه فرشیما به شمار می آید.
فرش های ۷۰۰ شانه این مجموعه در دو طرح ساده و گل برجسته بافته می شوند و با رنگ بندی های مختلف در طرح ها و نقشه های گوناگون ارائه می شوند. اینبار این فرش ذغالی به صورت گل برجسته در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری با رنگ زمینه ذغالی بافته می شود و متناسب با سلایق و نیازهای افراد انتخاب می شوند.
در مرکز فرش یک ترنج هشت پری است که از گل های طلایی و کرم بافته شده است و چون خورشیدی تابان در مرکز فرش شروع به درخشیدن می کند. اطراف این ترنج را گل های شاه عباسی فیلی تیره شکل گرفته و در کنار آن یک ترنج دیگری از گل های سفید تشکیل می شود. این فرش زیبا و خوشرنگ دارای یک ترنج بسیار بزرگی است که تمامی زمینه فرش را دربرگرفته است.
فرش ذغالی ۷۰۰ شانه فوق سرشار از گل های رز و شاه عباسی است که توسط خطوط های دورانی به یکدیگر متصل شده اند. بافته زیبای مرجان گل های فرش را به صورت طبیعی و زنده جلوه می دهد که گویا هنگام تماشای این بافته باغ پر از گل های طلایی را مشاهده می کنید.
تأثیر رنگ طلایی در زمینه ذغالی ایجاد زرق و برق نمودن در بافت فرش است و در درخشان تر نمودن فضا به شما کمک می کند. اطراف ترنج فرش سرشار از گل های محوی است که در زمینه زغالی خودنمایی می کند. بعد از تمامی زیبایی ترنج فرش بهتر است از لچک های اون سخن گوییم که طرحی بسیار ریز و نقشی در چهارگوشه فرش دارد؛ اما با این تفاوت که گلدان های گل از حاشیه به طرف لچک کشیده شد و به آن متصل شده است.
این گل های طلایی که در حاشیه میانی به کار رفته جذابیت فرش را بیشتر نموده است. این قالی ۷۰۰ شانه دارای یک حاشیه میانی و دو حاشیه باریک است. هر حاشیه باریک دارای سه زنجیره می باشد و حاشیه باریک داخلی از گل های طلایی بافته شده است.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-marjan-design-charcoal-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش