سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح اختر رنگ طوسی حاشیه طلایی تراکم 2550

31 بازدید7 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

باورتون میشه؟ حالا می توانید فرش وینتیج با رنگ های خنثی و گل های طلایی را از فرشیما بخرید. این فرش ۷۰۰ شانه نمونه ای از فرش های وینتیج با گل های طلایی است که در پالت ۱۰ رنگ با تراکم ۲۵۵۰ بافته می شود. رنگ های اصلی این فرش فیلی، دودی، زغالی، طلایی، بژ و متالیک است که جذابیت خاصی را در کنار هم ایجاد نموده اند. ترکیب رنگ های مکمل می تواند یک فرشی بی نظیر را ایجاد و محیط شما را به یک خانه هنری تبدیل نمایند.
استفاده از گل های شاه عباسی بزرگ در این فرش افشان سبب می شود تا فضای شما بزرگ و وسیع نشان دهد. در نیمه دیگری از این بافته گل هایی به رنگ فیلی را در زمینه‌ فرش مشاهده می کنیم که در کنار آن حاشیه ای جذاب از رنگ زغالی به بافته شده است. این بافته زیبا دارای دو حاشیه باریک و یک حاشیه میانی است که ظاهری کهنه دارد؛ اما از جذابیت بالایی برخوردار می باشند.
فرش اختر در زمینه های مختلف بافته می شود و دست شما را برای ست نمودن با دیگر اکسسوری ها و جزئیات باز می گذارد. این فرش زیبا و جذاب به صورت گل برجسته است از دو الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک بافته می شود. استفاده از الیاف هایبالک در زمینه فرش باعث گل برجسته شدن گل های شاه عباسی و نقش مایه های ختایی می شود.
طرح فرش افشان است بدون ترنج و لچک فضای شما را دلباز نشان می دهد و از طرفی حاشیه های همرنگ با رنگ زمینه فرش باعث بزرگتر و وسیع تر نشان دادن محیط می شود. حاشیه های همرنگ فضا را دلنشین و جذاب می کند و باعث ایجاد تعادل و هماهنگی در محیط می شود.
این فرش با طرح فانتزی بسیار شیک و اشرافی است که همراه با گل های طلایی بافته شده است. بافت ظریف و دقیق آن شما را به دنیایی از زیبایی و شکوه می برد و فضای خانه را به محلی منحصر به فرد تبدیل می کند. با داشتن فرش وینتیج یا کهنه نما با رنگ های خنثی و گل های طلایی آثار هنری قدیمی را به محیط خانه تان اهدا می کنید و فضای زیباتری را در محیط ایجاد می کنید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-akhtar-design-gray-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش