سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح نبات دودی با تراکم 2550 آکریلیک

200 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش ماشینی 700 شانه نبات دودی از سری فرش‌ های ماشینی است که نبض تار و پود ها را در قاب‌ های گلگون خود به نمایش می گذارد.
فرش نبات دودی نمادی از گردش رنگ و طراوت در میان بافتی جذاب به همراه طرح ترنج و خشتی است. تلفیق زیبای این دو طرح اصیل ایرانی با هنرنمایی طراح، تداعی رقص گل‌ های رنگین در آسمان دودی است. خشت‌ های منظم فرش چون سایه هایی هستند که بر دشت گل‌های ریز و خورشید طلایی دامن کشیدند.
فرش 700 شانه نبات دودی بر خلاف زمینه ی تیره دارای حاشیه‌ های رنگی است که همچون بال‌ های کبوتر سفید بر تیرگی فرش پر گشوده و نمای فرش را روشن کرده‌ است. نبات دودی با تراکم 2550 در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری تولید می‌ شود؛ اما فروشگاه فرش فرشیما برای راحتی خریداران و داشتن دکوراسیون جذاب فرش نبات را در ابعاد کوچکتر طراحی و به مرحله ی تولید رسانده است و مشتریان عزیز این قابلیت را دارند که با توجه به ابعاد منزل یا محیط کارشان، بافته ی ماشینی با ابعاد دلخواه را سفارش دهند.
ظرافت نخ آکریلیک در فرش 700 شانه نبات دودی باعث شده تا با تماشای آن در نگاه اول یک کفپوشی زیبا در ذهن مخاطب تجسم شود.
اگر به‌ دنبال فرشی هستید که پس از مدتی از مشاهده ی آن دل‌ زده نشوید و طراوت خانه‌ های قدیمی را همچون فرش دستباف گونه احساس کنید فرش نبات دودی را انتخاب کنید. در چهارچوب این فرش، خشت‌ هایی بسیار زیبا دیده می‌ شود که در هر کدام گل‌ های شاد با رنگ‌ های گرم وجود دارد. علت آن که رنگ‌ های گرم را در این ترکیب دودی دخیل کردند، آرام کردن محیط فضای سرد در زمینه دودی می‌ باشد.
ترکیب فوق‌العاده زیبا طرح خشتی با ترنج و گلدسته‌ های طلایی، محدودیت طرح‌ های فرش ماشینی را حذف کرده و فرش را متناسب با دکوراسیون‌ های مدرن و سنتی طراحی کرده‌ است. ترنج خورشید مانند، مرکزیت فرش را به گونه‌ ای به‌ عهده دارد که تمرکز مخاطب را به خود جلب می‌ کند.
رنگ طلایی حس ثروت‌ اندوزی، انرژی و قدرت را در افراد افزایش می‌ دهد و کسانی که از فرش نبات دودی درکنار رنگ ناب طلایی استفاده می‌ کنند همیشه در تلاطم و تکاپو هستند.
فرش نبات دودی زندگی را معنا می‌ بخشد و در کنار رنگ دودی و طلایی اضطراب و استرس را از مخاطب دور می‌ کند. محبت را نثار دیگران می‌ کند و خون را در رگ‌ های مهمانان جاری می‌ سازد.
قیمت مناسب فرش به علت استفاده از نخ آکریلیک زبان زد فرش‌ های 700 شانه است و گویای کیفیت بالا و عایقی مناسب می باشد. آپارتمان و محیط‌ های کوچک در کنار فرش نبات دودی با ترکیب رنگ‌ های مکمل در فضا وسیع تر و دل‌ باز تر نشان داده می‌ شوند.
با پیشرفت دستگاه‌ های بافندگی و ایجاد تغییرات در الیاف و تعداد رنگ فرش ماشینی، تولید کنندگان تنوع گسترده ای از فرش با شانه و تراکم های مختلف تولید کردند. یکی از فرش‌ های ماشینی که با قیمت مناسب و کیفیت بالا روانه بازار شده‌ است، فرش 700 شانه نبات دودی است که در 8 رنگ با زمینه‌ های مختلف در مجموعه تولیدی فرشیما موجود می باشد.
مشتریان گرامی می‌ تواند با مشاوره رایگان و تماس با کارشناسان فروش مجموعه فرشیما، فرش دلخواه خود را خریداری و درب منزل با ضمانت نامه دریافت کنند.
https://carpetfarshima.com/carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش