سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح دیالوگ گل برجسته رنگ سیلور تراکم 3600

140 بازدید9 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

یکی دیگر از محصولات پرفروش مجموعه فرشیما فرش ۱۲۰۰ شانه دیالوگ سیلور با حاشیه ای نقره ای گل برجسته می باشد. این فرش با تراکم ۳۶۰۰ جزو بافته های مرغوب و باکیفیتی است که در پالت ۸ رنگ بافته می شود. این بافته زیبا برای ایجاد یک فضای لوکس و شیک بسیار مناسب است و انتخابی بسیار زیبا برای تمامی دکوراسیون ها بشمار می آید.
الگوهای هنری بافته شده در این فرش زیبایی و شکوهی بی نظیر را ایجاد نموده و این فرش را به یک آثار هنری زنده و منحصر به فرد تبدیل می کند. حاشیه های نقره ای فرش همخوان با رنگ زمینه سبب شد تا بافت یکدست و یکنواخت را ایجاد نماید و در بزرگ نمایی دکوراسیون شما مؤثر باشد.
این بافته زیبا و پر نقش و نگار در تمامی ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری قابل بافت است؛ پس نگران ابعاد و سایز محیط خود نباشید؛ چرا که این فرش نیاز شما را برطرف می سازد. فرش دیالوگ با رنگ زمینه خنثی نقره ای هماهنگی بسیاری با طیف رنگ های مختلف دارد و ترکیبی از سلیقه، ظرافت و کیفیت بالا می باشد.
این فرش از الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک بافته می شود و یکی از عوامل مهمی است که بر کیفیت فرش مؤثر می باشد. فرش های آکریلیک هیت ست جزو بافته های ضد حساسیت و بدون پرز دهی هستند که در طرح ها و رنگ های متنوع قابل تهیه هستند و به راحتی با دکوراسیون های داخلی اتاق ها و مناطق مختلف سازگار می باشند.
این محصول علاوه بر قیمت مناسب دارای قابلیت های کاربردی بیشتری نسبت به فرش های دستباف است. به طور کلی این گزینه به عنوان یک انتخاب مناسب و کارآمد برای تزیین و پوشاندن کف اتاق ها، منازل و محیط اداری شما به شمار می آید. علاوه بر ویژگی های ذکر شده فرش های آکریلیک هیت ست شده در برابر حرارت مستقیم، تخریب ناشی از حشرات و قارچ ها و در برابر پوسیدگی مقاومت بالایی دارد.
برای خرید این فرش فرش جذاب دیگر دغدغه حضور در فروشگاه ها را ندارید؛ چرا که فرشیما از فروشگاه های آنلاین است که در زمینه فروش فرش و محصولات دکوراسیون داخلی فعالیت دارد. در این مجموعه فرش های آکریلیک هیت ست در طرح های مختلف عرضه می شود و به دو صورت حضوری و غیر حضوری به فروش می رسد.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-dialog-design-silver-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش