سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه ارزان قیمت - طرح حوض رنگ فیلی

178 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرشی ستودنی با رنگبندی جذاب که در زمره فرش 700 شانه ارزان‌ قیمت پرتقاضا بوده‌ است، فرش زیبای حوض فیلی 8 رنگ با شانه 700 و تراکم 2100 می‌ باشد. این فرش دلنشین با طراحی فوق‌العاده جذاب و ترکیب دو طرح ترنج و خشتی خاطره‌ ای ماندگار در اذهان مخاطبان به‌ جای گذاشت. تناسب رنگ و طرح فرش حوض فیلی آتشی بر نگاه افراد می‌ افروزد که شمعی روشن بر تیره راه خانه‌ های کوچک است.
این طرح برای افراد خاص و سخت پسند در زمینه فیلی و نقره‌ ای و کرم طراحی‌ شده است. هارمونی رنگ‌ ها و چیدمان به‌ راحتی دست‌ یافتنی است و همیشه طراوت و شادابی را با حوض آبی و کرم فرش در فضای خود احساس می‌ نمایید. ضخامت فرش با در نظر گرفتن نخ ورژن به‌ گونه‌ ای است که لذت لمس کردن تار و پود ها در میان دستان پرمهر شما انکار نکردنی است.
نقش‌ و نگارهای هر خشت غرق در گلبوته‌ هایی است که هر کدام نمادی از یک حس خوب و زیبا است. اکنون این فرش مانند فرش‌ های دستبافت گونه نمای دکوراسیون شما عزیزان را تغییر می دهند و با تماشای این باغ پر گوهر آرامش و آسایش پیشکش چشمان شما می‌ باشد. تار و پود های درهم‌ تنیده با تراکم 2100 سبب می‌ شود تا ضخامت فرش در حدی بالا رود که هیچ‌گاه احساس ناراحتی به‌ هنگام نشستن روی فرش ایجاد نشود.
دکوراسیون‌ های سنتی که به جلسات دورهمی اشتیاق نشان می‌ دهند و استفاده از مبل کارایی برای آن‌ ها ندارد، فرش حوض فیلی به‌ علت ضخامت و لطافت بالای آن بسیار مناسب می‌ باشد. فرش طرح حوض با رنگبندی‌ های مناسب خیره‌ کننده چشمان افراد است و نگاه شما را از فرش عرشیایی دور نمی‌ کند.
ترنج فرش در شکل خورشید تابان ترسیم شده‌ است و با تابش انوار خود روشنگر زمینه‌ ی خنثی فرش است. استفاده از رنگ‌ های گرم و روشن در اکسسوری ها فضا را دلباز و محیط را با نشاط نشان می‌ دهد. از آن‌ جایی‌ که طرح فرش شلوغ است، می‌ طلبد تا شما با یک چیدمان ساده و مبلمان راحتی طرح پر نقش‌ و نگار حوض فیلی 700 شانه ارزان‌ قیمت را به‌ وضوح نشان دهید. برجستگی گل‌ ها با نخ ورژن بر زیبایی فرش می‌ افزاید و سبک چیدمان شما همیشه در خاطر مهمانان باقی می‌ ماند.
خشت‌ های مرتب و منظم در اطراف ترنج از خانه‌ های قدیمی با حوض پرآب از ماهیان سخن می‌ گویند. مکان‌ های شلوغ و پرتردد همیشه در پی فرش‌ هایی هستند که در اثر پاخور بودن مانند گلیم نشوند و این ضخامت عالی فرش ارتفاع بلند تار و پود ها را تبدیل به یک فرش باکیفیت و لطیف می کند و آن را در اختیارتان قرار می‌ دهد.
علت ارزان بودن فرش حوض فیلی نخ ورژن هست که نسبت‌ به الیاف دیگر با قیمت مناسب تولید می‌ شود. تولید کنندگان در رقابت فروش فرش سعی نمودند تا فرشی با قیمت ارزان را برای مصرف‌ کنندگان عرضه دارند. راه‌ حل این مسئله کاربرد نخ ورژن در فرش است که قیمت نهایی آن را کاهش داده است.
خشت‌ های ظریف در فضایی آرام با رنگ کرم مملو از گل‌ های خوشرنگ هستند که هر کدام حس ظرافت، شور و هیجان را در افراد به وجد می‌ آورند. حاشیه‌ های جذاب فرش مناسب مکان هایی است که ریخت‌ و پاش در آن همیشه وجود دارد، زیرا لک شدن فرش به زیبایی آن لطمه وارد نمی‌ کند.
یکی از طرح‌ های پرطرفدار و پرفروش فرش 700 شانه ارزان‌ قیمت فرش حوض فیلی است که در ابعاد شش متری. نه متری و دوازده متری قابل تولید می‌ باشد.
خرید یک فرش از یک فروشگاه معتبر کاری آسان نیست و تنها با اطلاع از رضایت مشتریان و آگاهی از نماد اعتماد الکترونیکی می‌ توانید یک فروشگاه برجسته و خوب را پیدا نمایید تا فرش دلخواهتان را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید. فرشیما فروشگاهی معتبر است که تمامی محصولات فرش ماشینی اصل را با قیمت مناسب و کیفیت عالی عرضه می‌ کند. تنها کافیست با تماس با کارشناسان فروش و یا مراجعه حضوری فرش بی‌ نظیر دستباف گونه همچون حوض فیلی را خریداری کنید.
https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش