سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح دایان رنگ دودی تراکم 2550

33 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

آیا تاکنون در میان محصولات ۷۰۰ شانه به دنبال بافته ای با رنگ بندی های مختلف نقره ای، کرم، سرمه ای و دودی بوده اید؟ در این میان بافته ۷۰۰ شانه طرح دایان دودی را به شما معرفی می کنیم که با تراکم ۲۵۵۰ در پالت ۹ رنگ بافته می شود.
این فرش زیبا دارای طرح افشان با یک ترنج طلایی رنگی است که در اطراف آن حاشیه های خوشرنگ دودی قرار گرفته که زمینه فرش را مهیج و جذاب تر نموده است. این بافته زیبا جزو بافته های گوشتی و ضخیمی است که از الیاف آکریلیک هیت ست بافته شده و بدون پرز دهی و ضد حساسیت می باشد.
فرش۷۰۰ شانه فوق در زمینه های مختلف با رنگ بندی های متنوع بافته می شود که اینبار با رنگ زمینه دودی متناسب با تمامی دکوراسیون ها طراحی شده و با سبک های مختلف قابل ست شدن می باشد.
در اطراف زمینه فرش حاشیه پهنی را مشاهده می کنید که درون آن گل های طلایی رنگ قرار دارد. در اطراف آن دو نوار باریک نیز وجود دارد که زرق و برق فرش را بیشتر نموده است. طرح فرش مناسب وسعت دهی و بزرگ نمایی فضای مورد نیاز شما است و با تنوع رنگ بندی چیدمان بسیار عالی را برای شما رقم خواهد زد.
از ویژگی های فنی فرش ۷۰۰ شانه دایان علاوه بر زیبایی و ظرافت می توان به کیفیت و کارایی آن اشاره نمود. تراکم عرضی و طولی بالای فرش ریزبافت و ظرافت فرش را تایید نموده و استحکام و انسجام آن را بیشتر کرده است. از ویژگی های بارز این فرش وزن سبک، نرمی و لطافت بالا، مقاومت در برابر حرارت و آفتاب مستقیم، تثبیت بالای رنگ پذیری در برابر مواد شوینده خواهد بود.
طرح دایان در زمینه های مختلف تیره و روشن چون کرم، نقره ای، سرمه ای و دودی بافته می شود و در طراحی و نقش بندی آن از پالت ۹ رنگ در جهت زیبایی هرچه بیشتر نقوش استفاده می شود. این فرش دستباف گونه با کمک الیاف آکریلیک هیت ست و دستگاه های پیشرفته قیمت بسیار مناسبی نسبت به فرش دستباف یا ۱۲۰۰ شانه دارند.
برای تهیه فرش دایان با قیمت مناسب پیشنهاد می شود به مجموعه فرشیما مراجعه نمایید و با خرید اینترنتی از مزایای آن بهره مند شوید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-dayan-design-smoky-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش