سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - کد 3407 رنگ فیلی تیره تراکم 2550

147 بازدید7 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

یکی از بافته های جذابی که دکوراسیون شما را متحول می کند فرش فیلی تیره با گل های کرم و حاشیه واره فیلی تیره می باشد. این بافته با گل های کرم سبک دکوراسیون شما را برای ایجاد یک هماهنگی رنگی مناسب و شیک در فضا پذیرا می باشد. استفاده از این بافته ها مانند نیرو می توانند اتاق را شیک و دل نشین کنند و تمرکز را به دیگر عناصر دکوراسیون ببرند؛ چرا که رنگ تیره، طرح گل های فرش را به صورت برجسته نشان می دهد.
طراح با استفاده از ذوق و هنری و ذکاوت خود در رنگ فیلی تیره از گل های شاه عباسی کرم رنگ استفاده نموده است؛ به همین خاطر حس گرمی و طبیعی را به دکوراسیون می بخشد و گل های کرم رنگ هماهنگی خوبی با رنگ های تیره دارند. گل های شاه عباسی کرم رنگ حاشیه با استفاده از نورپردازی های مناسب در دیگر عناصر بر جذابیت فضا می افزایند و محیط را بزرگتر از آنچه هست نشان می دهد.
از نظر بصری رنگ های تیره همخوانی بسیاری با رنگ های گرم و شاد دارند؛ لذا استفاده از رنگ کرم در دیوارها می تواند به محیط شما کمک نماید. این بافته ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ در پالت ۱۰ رنگ متفاوت بافته می شود و به صورت گل برجسته طراحی شده است.
در زمینه فرش از گل های درشت شاه عباسی استفاده شده است و در گردشه اصلی توسط خطوط های دورانی طراحی شده است و مابین آنها یک گردشه فرعی با رنگ فیلی روشن طراحی شده است و زمینه فرش را جذاب تر نموده است.
طرح این فرش بسیار شلوغ است و برای بهتر دیده شدن طرح فرش بهتر است از جزئیات اضافی در اکسسوری ها اجتناب پذیرید. در مرکزیت فرش یک ترنج دایره ای شکلی است و گل های شاه عباسی اطراف آن نقش گرفتند و یک طرح لوزی شکل را به وجود آورده اند.
گل های درشتی که در این فرش استفاده شده است باعث جذابیت طرح فرش شده و مخاطب را درگیر خود می کند. این فرش فینتیج دارای یک حاشیه میانی است که در قسمت هایی از حاشیه تکه هایی از گل های طلایی و کرم رنگ بافته شده است. با استفاده از گل های طلایی و کرم جذابیت فرش فیلی افزایش پیدا نموده و در درخشان تر نمودن فضا کمک بسیاری می کند.
ترکیب رنگ کرم و طلایی که از ترکیب های منحصر به فرد جذابی است که امروزه در بافته های ماشینی استفاده می شود و با استقبال زیادی روبرو می شوند.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-code-3407-design-dark-elephant-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش