سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - کد 8075 رنگ بژ حاشیه متالیک تراکم 3600

22 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

امروزه فرش های رنگ خنثی مانند نقره ای، دودی، بژ، متالیک و فیلی طرفداران زیادی دارد که در طرح ها و رنگ بندی های مختلف بافته می شود. فرش ۱۲۰۰ شانه فوق با رنگ زمینه بژ و حاشیه متالیک از محصولات پرفروش فرشیماست و با تراکم ۳۶۰۰ بافته می شود. طرح زمینه فرش افشان است و در پالت ۸ رنگ به صورت گل برجسته عرضه می شود.
در ترنج مرکزی فرش گل های طلایی طراحی شده و طرح فرش را شلوغ تر نموده است. این بافته به خاطر الیاف های طلایی که در آن به کار رفته جزو محصولات طلاکوب نیز به شمار می آید.
فرشی که مشاهده می کنید دارای یک حاشیه میانی و دو حاشیه باریک به همراه دو زنجیره است. حاشیه باریک داخلی فرش که دارای ۲ زنجیره فیلی رنگ است اما در خود فرش از رنگ پایه سفید نیز استفاده شده است. حاشیه میانی از گل های طلایی در رنگ زمینه متالیک بافته شده است و فرش را جذاب تر نموده و فضای دکوراسیون را شیک می کند.
رنگ متالیک جزو رنگ های خنثی است که نسبت به رنگ بژ کمی تیره تر است و چون قابی پرگل زمینه فرش را دربرگرفته است. در زمینه فرش یک تغییر متفاوتی را نسبت به بافته های ۷۰۰ شانه ارزان قیمت افشان مشاهده می کنید. در قسمت های میانی طول و عرض فرش مشاهده می کنید گل و گلدان های طلایی به درون حاشیه میانی کشانده شده و حاشیه میانی را به ۲ قسمت تبدیل کرده است.
این طرح از نظر رنگ بندی بسیار خنثی و مدرن است و به گونه ای طراحی شده که برای استفاده از هر دکوراسیونی مناسب می باشد. رنگ زمینه چرک تاب است و بافت بسیار ظریف آن با تراکم ۳۶۰۰ به خوبی نشان داده می شود. فرش های ۱۲۰۰ شانه فرشیما با نخ صددرصد آکریلیک هیت ست و هایبالک بافته می شود که بدون پرز دهی و بسیار بادوام هستند؛ لذا استفاده از آن در اتاق خواب و سالن نشیمن گزینه مناسبی می باشد.
شباهت این بافته به فرش های دستباف در حدی است که با نام دستباف گونه شناخته می،شود و به عنوان فرش مدرن و مد روز شناسایی شده است. رنگ بندی چشمگیر این بافته با رنگ های زیبا در کنار گل های شاه عباسی و ظرافت بالایی که دارند علتی شد تا جایگاه ویژه ای در بازار فرش داشته باشد.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-code-8075-design-beige-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش