سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح آلما رنگ فیلی تیره تراکم 2550

173 بازدید7 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

اگر به دنبال مناسب ترین قیمت فرش 12 متری 700 شانه کاشان هستید و می خواهید جلوه ای درجه یک و بی نظیر برای محیطتان به ارمغان آورید می توانید فرش 700 شانه طرح آلما را از فروشگاه فرشیما خریداری کنید. این فرش زیبا در تراکم 2550 در پالت 10 رنگ زیبا به صورت گل برجسته بافته می شود که زیبایی زمینه آن باعث ایجاد دکوراسیونی تکرار نشدنی شده است.
یکی از بهترین ترکیبات رنگی در میان فرش افشان فیلی ۷۰۰ شانه رنگ طلایی و فیلی است که جذابیت خاصی دارد و به دلیل رنگ خنثی فیلی و گرم بودن طلایی فضا را جذاب و پرزرق و برق می کند. این بار فرشیما با معرفی فرش ۷۰۰ شانه آلما با رنگ زمینه فیلی تیره در خدمت شما می باشد. این بافته یکی از طرح های پرفروش طلاکوب افشان است که دارای گردشه هایی از گل های شاه عباسی است که توسط نقش مایه های ختایی و گردشه فرعی فیلی فضای شما را جذاب نموده است.
این فرش افشان فیلی خوشرنگ دارای گل های بسیار ریز و درشت است که با ساقه های اسپیرال به یکدیگر متصل شده اند. فرش فیلی نمونه ای از فرش های رنگ خنثی است که قابلیت هماهنگی با طیف رنگ های مختلف را دارد؛ به همین خاطر دست شما برای ست نمودن آن با دیگر اکسسوری ها باز می باشد.
فرش فیلی ۷۰۰ شانه طرح آلما در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری قابل بافت است و در رنگ بندی های دیگر نیز طراحی شده است. فرش آلما با تراکم ۲۵۵۰ در پالت ۱۰ رنگ به صورت گل برجسته بافته می شود.
هر زمان که در یک فرش طرح افشان صحبت از گل برجسته بودن می شود به این معناست که در این فرش از دو الیاف استفاده می شود.
تیم حرفه ای مجموعه فرشیما تمامی تلاش خود را کرده تا بتواند بهترین تجربه از خرید فرش اکریلیک را برای مشتریان محترم رقم زند و باعث ایجاد دکوراسیونی ناب و دل انگیز برای آنان شود.
به منظور گل برجسته نمودن بافت این فرش 700 شانه برجسته از الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک استفاده می شود. تا قبل از مرحله آهار فرش آلما دارای بافتی مسطح و یکنواخت می باشد؛ اما بعد از آن در برابر حرارت بالا قرار می گیرد و الیاف هایبالک که در زمینه فرش استفاده شده است حدود یو میلی متر جمع می شود و گل بوته های فرش به صورت سه بعدی نشان داده می شود.
https://carpetfarshima.com/carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش