سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح آنیسا طلاکوب رنگ ترمه ای تراکم 2550

49 بازدید9 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش ماشینی آنیسا ترمه ای با کمک تکنولوژی پیشرفته و طراحی دقیق یک تجربه بی نظیر از راحتی و زیبایی را در منزل شما فراهم می آورد. این فرش باکیفیت با استفاده از بهترین مواد و متریال در ساختار فرش این بافته را به قطعه ای هنری و ماندگار تبدیل می کند. در طول زمان مقاومت خود را از دست نمی دهد و ثبات رنگ دارد.
در این طرح منحصر به فرد و جذاب از الیاف آکریلیک هیت ست بافته می شود که جزو بافته های مرغوب به شمار می آید. فرش آنیسا در زمینه ترمه ای و نقره ای، دودی و سرمه ای بافته می شود. فرش ۷۰۰ شانه آنیسا ترمه ای با تراکم ۲۵۵۰ در پالت ۹ رنگ به شما امکان این را می دهد تا فرش با ضخامت بالا و لطافت مطلوبی داشته باشید.
یکی از محصولات با کیفیت مجموعه فرشیما فرش هایی است که از الیاف طلایی نیز در آن استفاده‌ شده و جزو دسته فرش های طلاکوب نیز بشمار می آید. این فرش ضد حساسیت و بدون پرز دهی مناسب اتاق کودکان و خانه های سالمندان می‌باشد. طرح بی نظیر فرش به حدی زیباست که شما را شگفت زده خواهد نمود.
با ارائه گستره وسیعی از اندازه ها این فرش ماشینی قابلیت سازگاری با انواع ابعاد فضاهای مختلف را دارد؛ لذا می توانید در محیط های کوچک و بزرگ استفاده نمایید. فرش آنیسا با توجه به استانداردهای کیفیت بالا و دقت در جزئیات ساخت در ابعاد شش متری، نه متری و دوازده متری بافت می باشد.
شما می توانید با تماشای آنیسا از زیبایی و شکوه یک فرش دستباف گونه لذت ببرید و با قیمتی مقرون به صرفه و دسترسی آسان تر آن را برای خود تهیه نمایید. برای خرید فرش آنیسا بهتر است به فروشگاه های معتبری که محصولات خود را با قیمت عمده و تولیدی به فروش می رساند مراجعه نمایید و محصول خود را خریداری کنید.
فرشیما یکی از مراکز معتبر فروش فرش است که محصولات خود را به قیمت تولیدی و کارخانه عرضه می دارد. با خرید فرش از این مجموعه خیالتان راحت خواهد بود و از کیفیت و قیمت آن نیز مطمئن خواهید بود. با خرید فرش آنیسا یک سرزمین آرام و شگفت انگیز را در منزل خود خواهید داشت و به تجربه ای متفاوت دست خواهید یافت.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-anisa-design-cashmere-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش