سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح دیالوگ گل برجسته رنگ بژ تراکم 3600

39 بازدید9 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش ۱۲۰۰ شانه دیالوگ بژ با حاشیه همرنگ و تراکم ۳۶۰۰ انتخاب بسیار زیبا و استثنایی است برای تمامی دکوراسیون است. این بافته جدید گل برجسته با توجه به طرح و جزئیات خاص و همچنین کیفیت بالای فرش و دقت در بافت آن می تواند جذابیت بی نظیر را در فضای دکوراسیون داخلی منزل ایجاد نماید.
قرار دادن این فرش ۱۲۰۰ شانه در سالن پذیرایی به آن قدمت و روحی تازه می بخشد. طرح فرش ترنج دار است و ترنج لایت فرش تمرکز جذابی برای مخاطبان شما خواهد شد. فرش دیالوگ در پالت ۸ رنگ جزو فرش های جذاب و زیبایی است که چشم هر مخاطبی را به خود خیره می سازد و در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری قابل بافت می باشد.
این فرش زیبا به عنوان یک بافته ای با احساس آرامش در اتاق خواب می تواند استایل رمانتیک و دلنشینی را به فضا ببخشد. این نقشه دلفریب تمامی جزئیات نقوش را به راحتی نشان می دهد و به علت تراکم بالا جزو فرش های ظریف بشمار می آید. فرش دیالوگ بافته ای تمام کننده عالی برای فضای دکوراسیون شما است و در کنار رنگ های قهوه ای و شکلاتی فضایی گرم و دوست داشتنی را به وجود می آورد.
رنگ زمینه فرش همرنگ و حاشیه آن است به همین خاطر فرش به صورت یکپارچه در دکوراسیون نمایش داده می شود و در بزرگنمایی فضای شما کمک بسیاری می کند. زیبایی و هنر فرش ۱۲۰۰ شانه دیالوگ جهانی از گره های منسجم را در اختیار شما قرار می دهد و به عنوان یک ذائقه دار هنر و زیبایی هماهنگی بسیاری بین دکوراسیون و سلیقه شما خواهد بود.
اگر به دنبال یک فرش بسیار زیبا، دقت بالا، ظریف و لطیفی هستید فرش دیالوگ از مجموعه فرشیما گزینه عالی برای شما بشمار می آید. طول عمر بالای این فرش در کنار زیبایی باشکوه آن و هزینه کمتر نسبت به فرش دستباف از مزایای عالی آن می باشد. در بافت فرش از دو الیاف آکرلیک هیت ست و هایبالک استفاده شده است.
با خرید این فرش از این فروشگاه معتبر می توانید از کیفیت، زیبایی و با صفایی نقش و نگار آن لذت ببرید و تجربه خوبی در خرید خود داشته باشید. فرشیما با ارائه فرش های ۱۲۰۰ شانه تاریخ را در خانه شما به ارمغان می آورد و به جمال و تمامیت فضا دست پیدا می کنید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-dialog-design-beige-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش