سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - کد 8109 وینتیج رنگ طوسی تراکم 3600

35 بازدید7 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

بافته ۱۲۰۰ شانه وینتیج یا کهنه نما در دکوراسیون یک انتخاب بسیار جالب و منحصر به فردی است که می تواند به تزیین فضا و ایجاد یک ظاهر کلاسیک و رمانتیک کمک نماید. این فرش دارای طرح با الگوها و رنگ های زنده ای است که جزئی از دکوراسیون داخلی به شمار می آید و ظرافت و زیبایی فرش را اضافه می کند.
این بافته ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ به صورت گل برجسته در پالت ۱۰ رنگ بافته می شود. مزیت اصلی این فرش مشخص نبودن رنگ پایه و زمینه فرش است چرا که دست خریدار برایش ست نمودن آن با دیگر اکسسوری ها و جزئیات باز می باشد. با توجه به پالت ۱۰ رنگ شما می توانید یک رنگ را به عنوان رنگ اصلی در نظر بگیرید و چیدمان خود را در دکوراسیون منزل یا اداره به بهترین نحو انجام دهید.
در این فرش از رنگ های طلایی، کرم و طوسی استفاده شده است که به صورت نامتقارن این رنگ ها پخش شده و بافتی زیبا را ایجاد نموده است. این فرش الهام گرفته از الگوها و طرح های سنتی و قدیمی است که استفاده از آن در اتاق سالن پذیرایی و اتاق نشیمن گزینه ای مناسب خواهد بود.
استفاده از فرش های وینتیج در دکوراسیون، فضا را شیک نموده و احساس گرما و دلنشینی را تقویت می کند. این فرش ها قابلیت انتقال پرچم داری فرهنگ و سنت های گذشته را دارند و به عنوان یک هنر تاریخی در داخل خانه تلقی می شوند. این بافته ها نمای ظاهری کهنه ای دارند اما از نظر جنسیت و کیفیت بسیار بالا و در حد عالی هستند؛ چنانچه طول عمر مفید آنها حداقل ۲۰ سال در دکوراسیون خواهد بود.
فرش های گل برجسته از دو الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک بافته می شوند که متریال مرغوب و درجه یک می باشند. موادی که در این فرش استفاده شده است همه از بهترین مواد هستند به همین خاطر کیفیت این بافته تضمین شده فرشیما است. فرش های وینتیج با رنگ زمینه های خنثی دکوراسیون شما را زیبا و جذاب می کند و با سایر عناصر دکوراسیون هماهنگ است.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-code-8109-highbulk-design-gray-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش